PC-fre@k Posted August 11, 2005 Report Share Posted August 11, 2005 Ik krijg weer een hele berg van die shit mailtjes van [url="http://sms.ac/HomePage/Default.aspx"]SMS.AC[/url] O.a. van: Marlies Jos Joost Ruud Jeffrey Puck Cathelijne Angelique Sanne Niet goed word je dr van! wtf Zover ik kan zien is er helaas geen mogelijkheid om uitgesloten te worden van die site en zullen we dus gewoon al die mail moeten aanzien... Mensen stop met die onzinnige SPAM! Als je wilt dat ik daar aanmeld vraag het dan gewoon op MSN of via een persoonlijk mailtje. Het antwoord is toch nee! Als ik me ergens aan wil melden zal ik dat waarschijnlijk uit mezelf doen he.. Tips zijn welkom, maar niet op deze manier dus... [b][color=red]STOP DE SMS.AC SPAM![/color][/b] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted August 11, 2005 Report Share Posted August 11, 2005 Spam. Ik haat het. Mensen hebben er alles voor over om een paar cent te besparen. zonder op het irritatieniveau van je vrienden te letten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted August 11, 2005 Report Share Posted August 11, 2005 AARRRGGGHHHH.. M'n mailbox wordt d'r door geterroriseerd En als je d'r wat van zegt tegen die mutsen *niet allemaal, sorry Elise * dan is 't: Dat verwijder je toch gwoon..? Ja nou dat doe 'k ook, maar 'k vind 't w Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Posted August 11, 2005 Report Share Posted August 11, 2005 Bedoel je mij met Jos? Want ik weet namelijk echt niet waar je het over hebt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joost_ Posted August 11, 2005 Report Share Posted August 11, 2005 bedoel je met mij met joost? want als ik erges op scheit is het ook sms.ac. Vragen ofdat mensen zich daar willen aanmelden doe ik al heeelemaal niet, ik ben zelf trouwens niet lid Maargoed, als dat mailtje van mij komt, bij deze mijn oprechte excuses, maar ik weet nerges van Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted August 11, 2005 Author Report Share Posted August 11, 2005 Andere joost, deze Jos volgends mij. (Jos de Gram staat er) Misschien jat dat ding ergens adressen vandaan!? Ik vind het best dat mensen mijn email adres hebben, maar gebruik het dan waar het voor is. Hiermee bedoel ik niet de mensen die schijnbaar van niks weten, die kunnen het ook niet helpen Als tip kan ik alleen geven nooit op gekke links te klikken in mails van mensen... En je zeker niet voor elke onzin ergens aan te melden en je emailadres in te vullen. (ik krijg nog steeds spam van mensen die dat wel deden en een PCZ email adres hadden) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loof Posted August 14, 2005 Report Share Posted August 14, 2005 [quote name='*Mini-Caro*' date='Aug 11 2005, 10:17:19']AARRRGGGHHHH.. M'n mailbox wordt d'r door geterroriseerd En als je d'r wat van zegt tegen die mutsen *niet allemaal, sorry Elise * dan is 't: Dat verwijder je toch gwoon..? Ja nou dat doe 'k ook, maar 'k vind 't w Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansuh Posted August 14, 2005 Report Share Posted August 14, 2005 nou daar kan ik me nou niet druk om maken. kijk, als het nou 20 mailtjes per dag waren, okeeeeej. Maar dat is niet. En dan zet je je hotmail Ongewenste Post filter toch een beetje hoger, dan wordt t er vanzelf uitgeknikkerd hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted August 15, 2005 Author Report Share Posted August 15, 2005 Niet iedereen wil elke keer ook zn ongewenste post bekijken (80% kans dat dr ook goede dingen in zitten) en niet iedereen gebruikt enkel de gratis service die hotmail heet. En ja, ik krijg soms idd 20 mails op een dag aan spam, en dan niet alleen van dit hoor maar van nog veel meer onzin... Echt bout ist Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted August 15, 2005 Report Share Posted August 15, 2005 je kan gewoon de dinges achter de @ in je bloklist zetten, succes verzekerd bij mij tminste lkkr wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tOmmII Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 block @sms.ac gewoon en je ben t van die domme spam shit af Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts