The Doctor Posted January 31, 2006 Report Share Posted January 31, 2006 plaatjes doen het niet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted January 31, 2006 Author Report Share Posted January 31, 2006 (edited) nu weer wel edit: hier nog wat [img]http://hip.breezer-sletje.nl/blackout/N26.jpg[/img] [img]http://hip.breezer-sletje.nl/blackout/N27.jpg[/img] [img]http://hip.breezer-sletje.nl/blackout/N28.jpg[/img] mjah, komt geen kenteken op hoor Edited February 1, 2006 by HiP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted February 1, 2006 Report Share Posted February 1, 2006 zal wel een hele teringherrie maken zo zeg, met die 80 cc, 26 mm en dan geen demper, ik wil wel eens ff meten hoeveel Db hij geeft Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted February 1, 2006 Author Report Share Posted February 1, 2006 Ben ook benieuwd mjah, het zaakje loopt nog niet, cilinderhebt past niet eens in het carter (officieel niet voor puchmaxi) dus moet nog het een en ander frezen. De HPI is al voor me met een stroboscoop afgesteld dus kan ik in ene keer op 3mm voorontsteking zetten. Er komt waarschijnlijk een door Luc Foekema (bekende in de uitlatenbranche) berekende uitlaat op, die ik zelf probeer te gaan bakken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted February 6, 2006 Report Share Posted February 6, 2006 als je de uitlaat maten weet kan je hem zelf bakken op school evt. met dat TIG lasapparaat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted February 6, 2006 Author Report Share Posted February 6, 2006 precies, dat kan ik nog niet.. mjah, kan het altijd nog leren Ik laat hem door Foekema alleen berekenen (concurrent van DPR ) en wil hem idd zelf bakken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted February 7, 2006 Report Share Posted February 7, 2006 jah een custom uitlaat is wel dik hoor nou hopen dat hij daar goed op loopt, want je weet nooit:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted February 10, 2006 Author Report Share Posted February 10, 2006 Mjah, als ik die cilinder wil tunen, moet ik dat doen voor ik mn gegevens naar Foekema stuur Dus dat moet eerst nog gebeuren, denk dat ik er fluitpoorjtes in ga maken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted February 13, 2006 Report Share Posted February 13, 2006 wat ook nog een leuk project zou kunnen zijn is om er een turbo op proberen te bouwen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted February 13, 2006 Author Report Share Posted February 13, 2006 turbo moet je op 4tact douwen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted February 17, 2006 Report Share Posted February 17, 2006 met 2 takt kan het denkik ookwel lukken denkik hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joost_ Posted February 18, 2006 Report Share Posted February 18, 2006 Ik heb al eens een 2takt turbo (motor) project gezien.. Deze isop het uitlaatsysteem gemaakt, in plaats van een demper de turbo, en daarna gewono een stukje pijp, en een schuimfilter.. de lucht onder druk ging weer door naar een kamer waar de carburateur in zat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 idd je hoeft dan niet echt een 2taktuitlaat te hebben want de turbo geeft tegendruk, en bij die foto zit de carb helemaal in een kamer terwijl je de uitgang van de turbo ook opde luchtingang kan maken.. het gaat alleen wel veel benzine zuipen ben ik bang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted March 1, 2006 Author Report Share Posted March 1, 2006 heb jij niet nog een turbo'tje voor me liggen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 haha nee das een probleem;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.