Blufflovergirl Posted May 6, 2005 Report Share Posted May 6, 2005 Hallow, Ik hoor van verschillende mensen dat pc-freakz teveel foto's maakt als mensen het niet willen.!! Dus bijvoorbeeld van iemands kont / tiete of zoenend..!! En daar ben ik dr ook 1 van wtf . Maarre tis ff dat je het weet dat niet iedereen zomaar zich wil laten fotograferen. Het is gewoon super irri!! Dus ik / wij hopen dat (ronald of andere fotoshooters) jullie het niet meer doen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted May 6, 2005 Report Share Posted May 6, 2005 (edited) als je niet wilt dat iemand je ziet zoenen, doe het dan gewoon niet! D Edited May 6, 2005 by Krop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted May 6, 2005 Report Share Posted May 6, 2005 Nah ik heb er 'nog' geen last van gehad. Anders moet je gewoon een "hier mag niet gefotografeert" bord aan je voorgevel, reet of tong hangen Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted May 6, 2005 Report Share Posted May 6, 2005 @ Krop, dit is soort van het feedback ding geworden @ Jacky, ik hoor er eik niet veel mensen over. Alleen jij en Bernice. En Sanne een klein beetje, maar die had er verder geen probs mee. Mensen die echt niet willen is zo te zien, duiken ze weg e.d. maar voor de rest zijn bijna alle foto's spontaan genomen. Alleen de zoenende foto's zijn eik altijd ongevraagd. Maar nooit dat ik dan commentaar krijg van haal dat eens heel snel weg! Mensen die er eerst wel op wilden en dan opeens bedenken dat ze er kut opstaan geven we zelfs de kans de foto opnieuw te maken. We houden rekening met vreemdgaande en rokende (die het niet mogen) mensen. Wat wil je nog meer? Soms zal er heus wel een ongewilde foto tussen staan. Ontkom je bijna niet. Maarja waar schaam je je voor? Je bent jezelf toch, of juist niet, is dat het probleem? Bedenk uiteindelijk maar eens aan hoeveel mensen RTL Nieuws gaat vragen ofdat ze het erg vinden dat ze te zien waren op TV bij die ene reportage over Drugs? Dat is miss nog eens veel erger ook Zelf zie ik het probleem niet zo eik, mensen die echt niet willen komen er meestal ook nie op hoor. Bernice 1x afgelopen keer, maar die deed zo erg dr best konden we niet missen Vandaag BTW Jordy & Kevin aan de shoot, pas maar op! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted May 7, 2005 Report Share Posted May 7, 2005 Njah roken doe je zelf, Je heb zelf de keuze gemaakt. dus moet je niet vreemd opkijken als je op de foto staat met zo'n ding in je waffel. [offtopic]Ze wilde het ook verbieden om de Erasmusbrug te fotograferen Hoe kan je dan dikke pano's en foto's schieten zonder de brug?[/offtopic] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Posted May 7, 2005 Report Share Posted May 7, 2005 [quote name='Keezy' date='May 7 2005, 08:03:30'][offtopic]Ze wilde het ook verbieden om de Erasmusbrug te fotograferen Hoe kan je dan dikke pano's en foto's schieten zonder de brug?[/offtopic] [right][snapback]68486[/snapback][/right] [/quote] Kees, alsjeblieft.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted May 7, 2005 Report Share Posted May 7, 2005 ^ Njah daar dacht ik eigenlijk aan toen ik deze topic zag Zou je er schadevergoeding daarvoor kunnen eisen of retificatie? (of hoe je het spel) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted May 7, 2005 Report Share Posted May 7, 2005 Moet wel kunnen, maar zal niet zo zwaar vallen. Alleen de brug als aandachtspunt fotograferen zou dan niet mogen. Kan wel hoor, dat staat dan alleen wel vastgelegd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted May 7, 2005 Report Share Posted May 7, 2005 (edited) Ik vond het nogal een k*tidee. Diegene die dat bedacht had moeten ze 50.000 in zijn ogen flitsen. Edited May 7, 2005 by Keezy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blufflovergirl Posted May 9, 2005 Author Report Share Posted May 9, 2005 Tis ma ff da je weet da ik en bernice niej meer ongewild op de foto wille!! wtf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 [img]http://www.fas.org/irp/overhead/no-photo.gif[/img]screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.fas.org/irp/overhead/no-photo.gif');}" /> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iniminibaars Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 whah kzou bernice gewoon mooi op de foto zetten.. Zo heeft mijn moeder ook weer wat te bekijke Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 ONtopic blijven he mensen! (jij niet hoor baarske, je deed het goed ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Gelukkig kijkt me moeder nooit op PC-freakZ anders begint ze al te flippen met die foto's van kers en mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts