*Mloes* Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 Mensen ik heb het vandaag heel erg sterk gemerkt op school en nu zag ik tot mijn grote verbazing ook nog een paar Quotes voorbij komen met de tekst: -RS- Mevr. Lamp! (Peter en Rianne) Ik denk dat er wat moois gaat opbloeien tussen deze twee, wat denken jullie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 Tuuurlijk! die 2 passe wel hoor ze zijn al een keer same naar de mac gewees! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 dikke kans dat het wat word! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loof Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 Ah joh ga tog gauw es fietsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 neeheej! ze ginge same op de brommert! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 peter heeft over werkelijk elke vrouw wel wat te zeiken... ik betwijfel het me.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini..Num Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 [quote name='Loof' date='Apr 19 2005, 05:59 PM']Ah joh ga tog gauw es fietsen [right][snapback]65810[/snapback][/right] [/quote] en heel hard ook wie de fuck is peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 wie is Peter mensen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 (edited) Peter Gouda Quint [img]http://hlc.pc-freakz.com/2021.jpg[/img]screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://hlc.pc-freakz.com/2021.jpg');}" /> Edited April 19, 2005 by Krop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini..Num Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 zo! neem idd de brommer maar robbert.. da ga idd stukken harder dan de fiets! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 neej man maandag had k het nog met peter over de vrouwen. hij vond het heerlijk rustig zo. hij ging dr nog maar es nie aan beginne "k mot dien armoei nie" dusja, t lijkt me sterk... k ken die kel wel beter en zoals mark zegt. peter heb over elke vrouw wat te zeiken. wat boeit t nou dat de samen naar d emac zijn geweest. ik heb ook wel es bij peter achterop gezeten, dan benk tog ook nie gelijk zn holmaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 als jij dat zegt wil ik dat zeker in twijfel trekken, mgoed daar ging t nie over Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 Hehe, dies strak krop Maare, ik weet het niet. Peter bloost behoorlijk als je ut dr over hebt. Iig zeker een weekje terug, toen nog nie zoveel mensen het dr over hadden. En riet is dr ook wel van gecharmeerd. Maar zegt zelf dat ze daar heel brakel nie voor nodig heb als je veel dichter bij beter weet... En Peter zelf, tjah die geeft nooit niks toe natuurlijk.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 'k vind het wel interessant en 'k vind peter er ook absoluut geen typ voor, dus als rianne daar verandering in kan brengen, is dat heel mooi meegenomen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Posted April 20, 2005 Report Share Posted April 20, 2005 Rianne moet t zelf maar weten hoor Haar leventje Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted April 20, 2005 Report Share Posted April 20, 2005 nouw, ik denk dat het nogwel wat word hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blufflovergirl Posted April 20, 2005 Report Share Posted April 20, 2005 Wahahah, ik ga ze es in de gaate houwe in de klas Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted April 20, 2005 Report Share Posted April 20, 2005 doe da is! en meld ff als dr vooruitgang is he! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini..Num Posted April 21, 2005 Report Share Posted April 21, 2005 nou.. kheb rianne net ff gesproken op de fiets, en ze zei zonder blikken of blozen tis gewoon een aardige goeie vriend thats it! duzze.. kdenk niet dat dit iets word hoor maak us nuttige topic's Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 21, 2005 Report Share Posted April 21, 2005 naja, dit topic is er juist voor om achter zulke dingen te komen... dus 't is wel degelijk nuttig geweest mgoed, dan weten we dat ook weer (maar stiekum houden we alles nog voor mogelijk ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted April 21, 2005 Report Share Posted April 21, 2005 ik heb hier nog nooit een nuttig topic gezien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Posted April 21, 2005 Report Share Posted April 21, 2005 ik stel een slotje voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 Nou.. Kweet niet of Rianne een snelcursus 'niet blozen' heeft gehad.. maar ze wordt toch gruwelijk rood als je de naam Peter noemt hoa.. Op school in ieder geval.. Maar ik stel voor te wachten met een slotje tot een van de twee (of allebei) gereageerd heeft.. Dan weten we 't iig zeker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 ik stel voor sowieso dr geen slotje op te doen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 Rianne vertelde mij dat t niks is of wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts