elinuh Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 ik snap eigenlijk niet wat het voor nut heeft om zo'n topic te maken.. het kan dan wel om de 'statistieken' gaan, maar wat heb je daaar nou weer aan? ik bedoel, het is toch geen eerlijk beeld, want er zijn genoeg mensen die toch niet stemmen, en dan heb je dr eiglijk niets aan toch? Vertel mij nou eens wat je dr aan hebt om te weten wat t gemiddelde bij jongens is en wat t gemiddelde bij meisjes is.... ik weet niet of er mensen zijn die dat interessant vinden.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 (edited) s moeilijk om t uit te legge zonder voorbeelden te geven waarom mensen dat willen weten, zonder daarbij namen van ronald en kees te noemen, dusja, maar als je t heel graag wil weten dan PM k wel oeps, nou dee k t toch Edited April 22, 2005 by Krop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elinuh Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 dit is dus gewoon een topic voor mensen die nieuwsgierig zijn naar wat anderen hierover zeggen? tsjah.... dat zal ik dan wel niet snappen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 tja, gameren hè ................. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 Ontopic asjeblieft Krop.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 mjah k snap ook niet wat je dr aan heb als je weet dat n ander wel of niet masturbeert.. en wil je n gemiddelde weten koop dan gewoon n break out ofzo.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 Ontopic asjeblieft *Mini-Caro*.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansuh Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 mja ik ben t met Gudde eens. Ik snap ook niet wat het iemand uberhaupt interesseert. Die statistieken zijn toch wel overal te vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 mar niet van mensen uit je directe leefomgeving, kheb nmlk bij 1 of ander vak geleerd dat dat soort gemiddelden als nadeel hebben dat ze geen info geven over spreiding, dusja maarre, t gaat hier over masturberen en niet over het waarom van een masturbeertopic.. kvind t ook niet alles, mar drom keek k dr ook amper in en reageerde dr tot nu toe niet.. als dr mensen zijn die dit willen weten, so be it, kvind t goed laat die mensen dan ook mooi in hun waarde lijkt me en laat de mensen die hun ervaringen hierover met ons willen delen dat ook vooral doen, en wil je dit niet, naja... doe dat dan ook vooral niet dus nu weer ontopic over het hoevaak van masturberen denk mar en voorderest geen reacties op deze post aub.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 nouw vandaag weer n aantal keren zeg, k krik het gemiddelde wel omhoog hoor, stelletje watjes.. en toch vink zo'n topic nog meer onzin dan die neverending story spul.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tOmmII Posted September 25, 2005 Report Share Posted September 25, 2005 (edited) de gene die niet zeggen liegen :+ iedereen doet het wel is bijv. [b]VOORBEELD (anders weet ik het wel weer)[/b] voor het ontbijt voor middag eten na middag eten ff tussendoor voor het eten na het eten en voor het slapen tis als snoep :+ lijkt het wel Edited September 25, 2005 by tOmmII Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco's Posted October 28, 2005 Report Share Posted October 28, 2005 haha echt weer iets voor jou het tommie nou de perfecte tijd is voor iedereen anders he tommie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcjoel Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 ik mastrubeert , mij zus mastrubeert(hoe ik dat weet? heb ze een keer betrapt, iedereen mastrubeert ooit wel eens meisjes durfen het vaak niet te zeggen, we gaan hun ook niet dwingen he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts