Ron@ld Posted April 9, 2005 Report Share Posted April 9, 2005 Sony onthult PS3 enkele uren voor Microsofts Xbox 2 Medio mei zal in Los Angeles de jaarlijkse Electronic Entertainment Expo plaatsvinden. Voorafgaand aan deze happening zal Sony op 16 mei om 15.00 uur de PlayStation 3 presenteren. Drie uur later, om 18.00 uur, zal Microsoft de Xbox 2, codenaam Xenon, aan het publiek voorstellen. Deze planning zorgt voor de nodige kopzorgen bij leden van de pers en geïnteresseerden uit de industrie, omdat Sony's presentatie buiten Los Angeles zal plaatsvinden, terwijl Microsoft de Xbox 2 in hartje LA zal showen. Hoewel de hardwarespecificaties van beide consoles vrijwel volledig bekend zijn, is van beide systemen nog niet bekend hoeveel RAM ze aan boord zullen hebben, van welke soort media gebruikgemaakt zal worden en of de consoles een harde schijf aan boord zullen hebben. Verder wordt gehoopt dat tijdens de presentaties de buitenkant van de consoles gepresenteerd zal worden, omdat deze vooralsnog volledig geheim zijn gehouden. Ten slotte verwachten velen dat de namen van de gameconsoles vrijgegeven zullen worden, daar men niet denkt dat gekozen zal worden voor de "obvious names" PlayStation 3 en Xbox 2. [img]http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1094714684.png[/img]screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1094714684.png');}" /> Bron: [url="http://www.tweakers.net"]www.tweakers.net[/url] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndereNaam Posted April 9, 2005 Report Share Posted April 9, 2005 Tzal me benieuwen welke beter/leuker/aantrekkelijker zal zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 worden denk k gewoon van die complete mediacenter dingen, waar je dan als extra functie heb dat je ermee kan gamen enige console die zich echt alleen nog richt op spellen en daarmee ook über scoort is de GC maar de Xbox2 en PS3 zijn er daarom niet minder gaaf door Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 doe mij maar een pc.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D-Eye Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 ik ga denk ik eens kijken naar die PS3 als ie uitkomt, lijkt me wel vet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron@ld Posted April 10, 2005 Author Report Share Posted April 10, 2005 Ik houdt het wel bij een nieuwe pc kan je veel meer mee doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 ja mij ook alleen met consoles ist makkelijk dat je niet eerst dat ding hoeft op te starten en alle spellen werken ook gewoon, en je hebt leuke spellen die je op de pc niet hebt mgoed, daar blijft het dan ook bij dat plaatje van die x-box ziet er btw wel goed uit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 ja ach.. kijk nou maar gewoon uit naar de Nintendo Revolution Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndereNaam Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 Istur al veel bekend over de games die voor de Nintendo zullen uitkomen? Want kvond het achteraf bij de Gamecube een bietjuh tegenvallen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 Gamecube tegevallen schitterende spellen dr op man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndereNaam Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 Najah okey..... dur zijn een aantal goeie spellen met vettuh gameplay. Maar noem eens een aantal andere genres en goeie games die erop uit zijn gekomen? Tviel mij het meest tegen ten opzichte van de X-box en Playstation 2.... ik noem maar eens GTA bijvoorbeeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 mja alle Mario spellen blijve zowieso über maar idd spelle als GTA of GT ja das idd jmmr NFSU hebbe ze daarentegen weer wel ben benieuwd welke alleenrechten voor spellen XBox2 en PS3 krijgen/nemen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 Soul Calibur 3 waarschijnlijk voor Sony 2 was al zo'n vet spel op de Gamecube Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 Rockstar games zal het contract met sony wel door laten lopen naar de PS3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndereNaam Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 Staat er dan ook al een nieuwe GTA-versie gepland voor de PS3? Of is 'San Andreas' het laatste deel geweest...? Kweet ut niej eens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted April 12, 2005 Report Share Posted April 12, 2005 dr zal dr haast wel nog 1 komen lijkt me, btje uitmelken, heerlijk veel winst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts