Jos Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 (edited) Het is misschien niet het nieuws van vandaag, maar ik kon het nergens anders kwijt. Robert Mugabe heeft zoals verwacht de verkiezingen gewonnen in Zimbabwe. Hij is nu al 25 jaar aan de macht en is gewoonweg een dictator. Moet het Westen ingrijpen volgens jullie? en waarom wel of niet? [url="http://www.nu.nl/news/505191/25/Mugabe_zegeviert_in_Zimbabwe_(video).html"]Mugabe[/url] Edited April 4, 2005 by PC-fre@k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 Dicators heb ik een hekel aan. De eerste stap die gezet kan worden is dat de bevolking massaal in opstand komt. (net zoals in de Oekraine) Maar eerlijk gezegd denk ik dat het niet verstandig is omdat zulk soort regeringen er keihard ertegen in gaan met het leger en dergelijke. Laten we eerst maar afwachten wat de oppositie voor kansen heb voor een herverkiezing. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 kansen zijn 0 heb k t idee t is idd niet goed wat daar gebeurt kdenk dat t helaas wachten is totdat hij doodgaat en dan mar hope dat er dan een democratische verkiezing komt die ook echt democratisch is en dat mensen niet bedreigd worden als ze tegen de dan zittende macht stemmen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts