PC-fre@k Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 Ik had laatste een klein gesprekje met Krop en Gudde in de Live Chat, en ik d8 daar zo over na (tijdens het scheren net ) goh wat vinden de andere mensjes hiervan. Tijd voor een POLL! [color=magenta][b]Scheer jij je schaamhaar?[/b][/color] [color=red]Neem AUB de juiste keuze tussen MAN en VROUW om een eerlijk beeld te krijgen ofdat mannen/vrouwen dit vaker doen dan het andere geslacht. [/color] Deze poll is anoniem, maar ik denk dat gewoon hier reageren ook geen kwaad kan hoor. Als je dit te ver vind gaan mag je het natuurlijk ook zeggen, no offence [b][color=red]VIEW RESULTS BETEKEND 0 VOTE GEEN STEM DUS![/color][/b] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 Wat en poll hey mgoed, 'k scheer alleen in m'n gezicht... de rest vind ik eigelijk (nog ) niet nodig. (alleen 'k kan nou niet meer voten nou ik view results heb gedaan) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted April 3, 2005 Author Report Share Posted April 3, 2005 Ja, anders zou je eerst kunnen kijken wat de rest zegt. En daarna lkkr kunnen meelopen. Eigen mening is goud waard Alles moet kunnen gewoon in de groep gooien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 (edited) ow zet er voor mij dan ff bij Man Nee een stem bij, 'k kan nou toch nog met niemand meelopen (waarom zouk dat doen eigelijk ) Edited April 3, 2005 by Negno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 k wel hor, k scheer alles, behalve mn hoofd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 ow ik nerges hoor hooguit n beetje bijknippe mocht dat nodig zijn.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted April 4, 2005 Author Report Share Posted April 4, 2005 [quote name='Krop' date='Apr 4 2005, 01:31 PM']k wel hor, k scheer alles, behalve mn hoofd [right][snapback]63548[/snapback][/right] [/quote] Daar doe ik ook aan mee (hoewel ik zelf niet heb gestemd) Wel zo fris vink... Btw, jammer dat er best wel wat stemmen zijn maar zo weinig reacties! Schijterds! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 Ik heb wel wat beters te doen... maar idd net als gudde zegt, ff wat bij knippe ast te gek word Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 (edited) [quote name='Krop' date='Apr 4 2005, 01:31 PM']k wel hor, k scheer alles, behalve mn hoofd [right][snapback]63548[/snapback][/right][/quote] [quote name='PC-fre@k' date='Apr 4 2005, 02:22 PM']Daar doe ik ook aan mee (hoewel ik zelf niet heb gestemd) Wel zo fris vink... [right][snapback]63558[/snapback][/right][/quote] Vertel eens hoe het is om kale ballen te hebben.. of n kale balzak, da vink ook goed.. Edited April 4, 2005 by Gudde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 whahha:P nejoh alleen mn hoofd , maare dr zijn nie echt vrouwlijke reacties he:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted April 4, 2005 Author Report Share Posted April 4, 2005 Tjah, hoe dat is... - Frisser - Luchtiger - Gevoeliger - Zachter - Gladder - Minder snel kriebel (in de vorm van jeuk oid) en dat wast wel denk ik, kweet niet ofdat Krop dit ook vind of nog wat heeft aan te vullen? Maark zou zegge Gudde, probeer ut eens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mloes* Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 Nou ik scheer ook wel het een en ander... Maar het is bij vrouwen toch weer heel anders dan bij mannen! Vrouwen zijn daar ook veel meer ijdel mee, bijv. het okselhaar mag niet te zien zijn enz. dus ja... maar er zijn natuurlijk uitzonderingen van vrouwen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 Ik had vanochtend al gestemd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted April 4, 2005 Author Report Share Posted April 4, 2005 Om mensen een beetje te stimuleren er toch over te praten: (en dan zegge ze toch dat vrouwen minder preuts zijn of hoe zit dat ) [color=green]Wat vind jij ervan bij het andere geslacht?[/color] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annemieke Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 jah bij vrouwen is et toch anders idd, bij mannen maakt dat haar allemaal wat minder uit, bij vrouwen wordt het minder geaccepteerd. maargoed, ik houd niet zo van haren op bepaalde plaatsen, dus scheer wel jah Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 (edited) Ooh ooh! Ik krijg van Ronald op m'n donder dat m'n post niet uitgebreid genoeg is.. Anyway: Ik had dus gestemd voor scheren, ik vind het niet mooi staan als je bij een vrouw haar ergens onder uit ziet komen enz, en ook vanwege hygiene. En bij mannen.. Tja dat boeit me eik niet zo.. Moet hij zelf maar weten 't heeft allebei z'n voordelen.. Edited April 4, 2005 by *Mini-Caro* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 (edited) [quote name='PC-fre@k' date='Apr 4 2005, 03:05 PM']Om mensen een beetje te stimuleren er toch over te praten: (en dan zegge ze toch dat vrouwen minder preuts zijn of hoe zit dat ) [color=green]Wat vind jij ervan bij het andere geslacht?[/color] [right][snapback]63588[/snapback][/right] [/quote] Ja dat wilde in net ff doen eigelijk. Oksel/beenhaar ed is bij vrouwen niet echt charmant . Maar 'k zie dat (tot nu toe) de meeste dames het hier amml netjes bijhouden. En volgens mij kan je er voor de dames ook een poll 'wat epileer je allemaal' bij doen Edited April 4, 2005 by Negno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 nouw ik epileer ook hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loof Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 [quote name='*Mini-Caro*' date='Apr 4 2005, 02:13 PM'] Anyway: Ik had dus gestemd voor scheren, ik vind het niet mooi staan als je bij een vrouw haar ergens onder uit ziet komen enz, en ook vanwege hygiene. En bij mannen.. Tja dat boeit me eik niet zo.. Moet hij zelf maar weten [right][snapback]63594[/snapback][/right] [/quote] Dan sluit ik me hier mooi bij aan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 [quote name='Gudde' date='Apr 4 2005, 05:28 PM']nouw ik epileer ook hoor [right][snapback]63656[/snapback][/right] [/quote] Nouw ikke niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted April 4, 2005 Author Report Share Posted April 4, 2005 Wat valt er dan eigenlijk te epileren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 ja dat vroeg 'k me ook al af, naja miss een eenzame baardhaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 nouw vrij simpel, mn tepels najah daar trek k dus af en toe n berg hare uit en tussen mn wenkbrauwe in ook, anders hebk zo'n balk joh.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 (edited) whahha zie die googlebalk onderaan de pagina [b]Edit *Mini-Caro*: Dubbelpost verwijderd[/b] Edited April 4, 2005 by *Mini-Caro* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 K epileer ook wel es wat hoa.. M'n wenkbrauwen sowieso, anders wordt het een z Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts