Retrail Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 ROTTERDAM, zondag Muziekzender TMF heeft tijdens de awardshow vrijdagavond onterecht geld uit de zakken van zijn publiek geklopt. Regelmatig werd opgeroepen via sms te stemmen voor een artiest die de award voor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 Tuurlijk word je genaaid door zo'n zender als TMF. Dat hoeven ze mij niet meer te vertellen. De ongecontroleerde commerciele zooi op de Nederlandse tv probeert zoveel mogelijk geld uit de platte portemonee te halen die de jongeren bezitten. Je kan berichten sturen om zodat ze op tv komen. Je bent 3,50 verder voordat tie daadwerkelijk komt. Net zoals Idols is het allemaal lekker in scene gezet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 wist je toch vantevoren al. die awards is ook voor t grootste gedeelte doorgestoken kaart, maar dat kunnen die koters toch ook wel weten. zulke dingen zijn altijd doorgestoken kaart. de belangen zijn veel te groot als de beslissingen volledig aan pubers overgelaten wordt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D-Eye Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 nu dit zo naar buiten is gekomen, lijkt met me een slimme actie van tmf als ze alles terug storten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 Nee, kzou gewoon zegge dat ut fout is van verbaan. Had ze niet moeten zeggen Wat denken jullie trouwens, wanneer zouden ze filmpjes opgenomen hebben van de mensen die er niet bij konden zijn. Ze hadden de award al in handen. Dat kan nooit van 48 uur dr voor zijn ofzo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 mijn kijk op TMF Blog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts