-=LiEsJuH=- Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 geen 1 gevonden [color=red][b]EDIT PC-fre@k: Bijlage verwijderd, op deze manier een Flash bestand linken is niet mogelijk. Dit werkt niet namelijk. Geef of een link naar het flash bestand, of naar het orginele exemplaar op het www [/b][/color] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Nah dat downloaden dat zit nie lekker denk ik? En waar gaat het over? Lijkt mij voor het Fun gedeelte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini..Num Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 sooooow.. zoek het uit, tduurt egt mega lang voordat die site klaar is!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 MOVE Lach van de Dag (daar denk ik tenminste dat het hoort) En SMOD's/MOD's als dit topic binnen 48 uur niet is gefixt (zie eerste post) CLOSE Link to comment Share on other sites More sharing options...
-=LiEsJuH=- Posted April 3, 2005 Author Report Share Posted April 3, 2005 njah hij dee heel langzaam! hij is wel coowl eerst komen er 2 plaatjes... (geen versgillen) en dan gaan die plaatjes weg.. komt er zo'n eng monster haha... best grappig Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 Zoals jij hem linkte zou hij het nooit doen, ik heb natuurlijk gekeken wat dr in zat. Dus doe wat er staat, zo niet gaat ie dicht... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 [quote name='-=LiEsJuH=-' date='Apr 3 2005, 12:51 PM']njah hij dee heel langzaam! hij is wel coowl eerst komen er 2 plaatjes... (geen versgillen) en dan gaan die plaatjes weg.. komt er zo'n eng monster haha... best grappig [right][snapback]63479[/snapback][/right] [/quote] zijn dat 2 plaatjes van een dal met water ofzow? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 Ik heb dat wel eens vakar gezien en je hebt er meerdere varianten van. Pas stuurde iemand weer zo'n link en ik had toevallig net mijn muziek aanstaan. Me hart lag toen 2 meter onder me Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 CLOSE reden staat hierboven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts