Krop Posted March 16, 2005 Report Share Posted March 16, 2005 [url="http://web.skype.com/download.nl.html"]http://web.skype.com/download.nl.html[/url] t is niet nieuw meer hoor, maar t werd me n aantal keer aangeraden dusja. Dus kheb drnet ff mn mic uit t stof gehaald en alles doet t. K heb alleen nog geen contactpersonen, dus mensen wie wil er ff skype t werkt denk k tzelfde als met mic via msn, maar je ken hierbij ook 'beltegoed' kopen waarmee je gewoon naar vaste/mobiele telefoons ken bellen. Is vast ooit wel eens handig. n ja try it zou k zegge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted March 16, 2005 Report Share Posted March 16, 2005 Zeker een handig programma ja alleen we komen hier een mic te kort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D-Eye Posted March 17, 2005 Report Share Posted March 17, 2005 Het bellen daarmee naar een telefoonnummer in het buitenland is iig goedkoper. Ik gebruik het idd al langer voor me familie die in het buitenland woont. Goede geluidskwaliteit moet ik zeggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted March 17, 2005 Report Share Posted March 17, 2005 ja idd, beter dan gewoon bellen, veeel beter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annemieke Posted April 21, 2005 Report Share Posted April 21, 2005 ik heb dus ook skype, maar wordt allemaal gebeld door vage figuren hoe kan je ervoor zorgen dat niet iedere gek mij kan bellen?! of kan dat niet??! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted April 21, 2005 Report Share Posted April 21, 2005 zet jezelf op male nee dr is ook een gewone instelling voor hor Bestand Instellingen tabblad Privacy en dan ff op die pagina rondkijken, de bovenste drie opties moet je gloofk hebben mar bovenstaande oplossing werkt serieus ook... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annemieke Posted April 21, 2005 Report Share Posted April 21, 2005 tis gelukt hoor thanks! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts