D-Eye Posted January 12, 2005 Report Share Posted January 12, 2005 [quote]Een droomreis naar Costa Rica eindigde voor een Duitse toerist in een nachtmerrie. De 50-jarige man ontwaakte in de vertrekhal van de Costa Ricaanse vluchthaven en ontdekte daar dat zijn been was geamputeerd. Professor Ronald Jurisch uit Dessau had van zijn vrienden een vakantie cadeau gekregen. Gedurende de reis kreeg de professor echter last van een gezwollen voet, waarop hij naar het ziekenhuis in San Jose ging. "Daar had ik al eerder last van gehad. Niks ernstigs, meestal nam een aspirientje de pijn weg. De gezwollen voet werd gewoon veroorzaakt door mijn diabetes", aldus Jurisch. De artsen in het ziekenhuis gaven de man echter geen aspirientje, maar legden hem meteen op de operatietafel. "In de conversatie die de artsen voerden, hoorde ik het woord 'amputeren.' Ik probeerde nog te protesteren maar tegen die tijd was ik al verdoofd door de anesthesist." Toen Jurisch onwaakte, bevond hij zich in de vertrekhal van de luchthaven. "Mijn koffers stonden naast me en daar realiseerde ik dat mijn been geamputeerd was. Uit mijn portefeuille hadden ze 140 euro genomen. In de plaats stak er een factuur voor de heelkundige ingreep." De professor werd opgenomen in een priv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted January 12, 2005 Report Share Posted January 12, 2005 Ja lekker dan flink genaaid voor die gast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvr. Lamp Posted January 12, 2005 Report Share Posted January 12, 2005 Dat heb ik idd vnochtend op de radio ook gehoord jah.! Das echt gewoon sick man om dat te doen als ziekenhuis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini..Num Posted January 12, 2005 Report Share Posted January 12, 2005 wat de neuk.. jah das best lullig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lisanne Posted January 13, 2005 Report Share Posted January 13, 2005 weetjuh hoe lullig!! je gaat tog niet zomaar iemands been amputeren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
natasja Posted January 13, 2005 Report Share Posted January 13, 2005 woooooh.... zullen die vrienden ook blij mee zijn dat ze die vent naar Costa Rica hebben gestuurd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skategast Posted January 14, 2005 Report Share Posted January 14, 2005 kwou net zegge die voele zich ook lekker:P maarja, 140 euri en geen wachtlijst daarvoor doe je eht niet in Nederland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
~mayow~ Posted January 15, 2005 Report Share Posted January 15, 2005 gwoon een kunstbeen kope en die eraan zette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts