Jump to content

$tAnLeY en me zusje

Keezy
 Share

dit gaat hem worden  

30 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zei je nou valt best mee? Over hoeveel vriendinnen je gehad hebt?

Nou kben ff aan het tellen en ik kom in minder dan een jaar (met Carla erbij) al tot 4...

Mr ja.. Als je ziet dat een jaar 12 maanden heeft en jij gemiddeld het nog geen maand uit houdt ist wel weinig maybe :)

Maar dan ist geen echte liefde of wel? Edited by *Mini-Caro*

@ Stanley: wil je leestekens wat normaler gebruiken ipv totaal niet? als da lukt dan he :)

ik vind t amml een btje jammer.. mar wel grappig eik.. k vraag me alleen af wat ze doen als ze samen zijn.. bietj bij mekaar zitten ofzo en da heet dan tegenwoordig verkering?

naja, k moet toegeven, volges mij gaat de jeugd van tegenwoordig dr hard op achteruit :): hek nog wel paar voorbeelden van, mar die zijn niet geschikt voor dit forum... naja, 1tje nie, van Jan Jaan van der Wal uit Dit Was Het Nieuws, dat dr meisjes zijn die in een schriftj een lijstje met jongensnamen hebben staan, en daarachter zetten ze dan kruisjes, en hoe meer kruisjes hoe meer ze met ze gdaan hebben, in totaal 3, bedenk zelf de stappen mar :) en naja, das btje jammer...

hm, ga ik offtopic? kweenie...

Dan neem je 0ok meteen de trieste figuren van amml <= met diej kruisjes

dat kindere kruisjes gaan sette enz

Idd jij begrypt me

Racooligan!
wedden dat ik van haar hou! mischien ben jij een player die nooit van iemand hou maar ik hou dus echt wel van haar he!
je mag zeggen wat je wil maar het boeit me niej meer het lijkt wel alsof je gewoon iemand ben diej iedereen uit probeert te dagen als je zoiets altijd zeg!

[quote name='Racooligan' date='Nov 18 2004, 07:50 PM']Als ik de reacties in dit topic lees ben ik dus niet de enige die zo denkt. Maar veel plezier met de liefde van je leven
[right][snapback]50002[/snapback][/right]
[/quote]

Ik ben het gewoon een keer met Jos eens! :):

Kunnen j0ellie amml v0ellen wat stanely in zijn  :throb:  v0elt ofsjow :s ?

StanLey En carla Kzou Zegge Laat Hun Lkkr Amml want met hun kun je niet prate tenminste met de meestes niet..

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...