AndereNaam Posted October 29, 2004 Report Share Posted October 29, 2004 Samson & Gert - 10 Miljoen S: `t hondje van de baron ligt in het salon drinkt alleen maar champagne hij krijgt zomaar alles waar hij van droomt G: Bart woont in een paleis gaat heel vaak op reis heeft tien mooie auto`s hij krijgt alles cadeau van een rijke oom S: maar ben jij jaloers G: oh nee S+G: wij zijn niet jaloers oh nee refrein S+G+K: had je tien miljoen wat zou jij dan doen een feestje bouwen en je geld op doen G: ik kocht liters limonade honderd kilo chocolade om aan iedereen uit te delen S+G+K: had je tien miljoen wat zou jij dan doen een feestje bouwen en je geld op doen S: `k zou een kermis laten maken en ik schreeuwde van de daken kom maar allemaal met me spelen! G: een eiland voor jou alleen ver weg in de zee of een huis in de tropen als je tien miljoen hebt zit het je mee S: een vliegtuig of een kasteel een gouden juweel je kan het allemaal kopen maar wij hebben geen geld in onze portemonnee G: maar ben jij jaloers S: oh nee S+G: wij zijn niet jaloers oh nee refrein G: want tien miljoen gaat vlug vervelen als je ze niet uit kan delen refrein 2x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted October 29, 2004 Report Share Posted October 29, 2004 Ik zou een feestje bouwen en me geld op doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted October 29, 2004 Report Share Posted October 29, 2004 Wat moois voor mn lief En deel gaf ik aan mn ouders as kado. Ik ging dr een keer van op wintersport Kocht een nieuwe pc en laptop. En de rest zette ik voorlopig heerlijk op de bank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted October 29, 2004 Report Share Posted October 29, 2004 dan had ik toch een mooie garage helemaal vol met autow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Posted October 29, 2004 Report Share Posted October 29, 2004 Doneer een hoop aan LRC voor een mooi sportpark Bruynsdeel en in de eerste plaats voor lichtmasten op ons hoofdveld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted October 29, 2004 Report Share Posted October 29, 2004 beginnen met rijlessen en alvast m'n zwart/oranje spyker bestellen miss wil mlies een kado'tje en morgenavond naar swoerd gaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted October 29, 2004 Report Share Posted October 29, 2004 Gebouwtje neerzetten van 10 miljoen en dan het gebouw verkopen. dikke winst en dan steeds duurdere gebouwen neerzetten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted October 29, 2004 Report Share Posted October 29, 2004 Porsche carrera GT en daar hoort natuurlijk een kasteel bij met een grote garage, en butler, kok, kamermeisje, tuinman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted October 29, 2004 Report Share Posted October 29, 2004 Suzuki Hayabusa kopen en compleet laten tunen... en ook nog ff zown nieuwe strakke derbi om mee door te komen totk 18 ben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loof Posted October 29, 2004 Report Share Posted October 29, 2004 10 miljoen is een hoop geld! Ik zou egt niet weten wat ermeej zou doen... krijg het van me leven niet op denk... Kga trouwes iig feest geven en heel veel geld weg geven. Ow en winkele!! Shop till I drop Enneh.. jah.. Njah.. veel wegeven.. wil iemand wat hebben? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted October 29, 2004 Report Share Posted October 29, 2004 jah graag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted October 29, 2004 Report Share Posted October 29, 2004 ja wat dachten we ervan, rentenieren toch zeker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini..Num Posted October 30, 2004 Report Share Posted October 30, 2004 hm.. eerst ff na tellen natuurlijk, en dan jah huisje met zwembadje in de tuin zou mooi zijn en ff shoppen natuurlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elinuh Posted October 31, 2004 Report Share Posted October 31, 2004 ehm.. ik zou een groot deel weggeven.. aan ouders en goed doel.. en ehm.. een feest geven en shoppen!! verders sparen denk... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted October 31, 2004 Report Share Posted October 31, 2004 waar ga je voor sparen dan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansuh Posted November 1, 2004 Report Share Posted November 1, 2004 je hoeft dan niet te sparen magoed.... ik zou mn ouders 300.000 geven, gewoon om het ze te laten hebben om het uit te geven aan wat dan ook, waar ze maar zin in hebben. uhm.... dan... leuk huisje, vakantie naar een of ander luxe oord, de rest ff bewaren zodat ik dr later nog ff wat aan heb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mloes* Posted November 1, 2004 Report Share Posted November 1, 2004 ik zou wat aan mn ouders geven 300.000 ofzo.. en dan komt mn zeiljacht eraan ooh ja ook nog ff shoppen met robb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted November 1, 2004 Report Share Posted November 1, 2004 hahaahha, wat is er voor mij te shoppen dan??? ik heb toch alles al wat ik nodig heb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mloes* Posted November 1, 2004 Report Share Posted November 1, 2004 gewoon! dan kan je het tenminste kopen als je wat ziet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted November 1, 2004 Report Share Posted November 1, 2004 jah, ma ik hoef niksmeer!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted November 1, 2004 Report Share Posted November 1, 2004 ik denk als je 10 miljoen heb dat de wijve met een noodgang op je af komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansuh Posted November 1, 2004 Report Share Posted November 1, 2004 ja precies, gewoon iets cools kopen oh ja, misschien ook nog wel een cadeautje voor Ruben, ligt eraan oftie t wil natuurlijk... uhmz... en dan....... nieuw computertje (altijd handig) en uhm ik weet t dus niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sharkie70 Posted November 1, 2004 Report Share Posted November 1, 2004 Daar hoef k niet lang over na te denken! Een levensgrote orgie organiseren met alleen maar vrouwen!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted November 1, 2004 Report Share Posted November 1, 2004 Ken oowk maar aan een ding denken he... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted November 1, 2004 Report Share Posted November 1, 2004 Of een heele dikke limo en ook nog een privejet. moet je wel de limo in de privejet kunnen laden. ken je overal komen ffies een kamer huren in Burj Al Arab in Dubai en dan heb je je wel de 10 miljoen ertegenaan gegooit [img]http://www.wanderplanet.com/travel/me/united_arab_emirates/images/phototn/BurjAlArabHotelA225x201.jpg[/img] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts