Loof Posted October 17, 2004 Author Report Share Posted October 17, 2004 Astrid Dhondt --> Sas.. kheb een kaartje gestuurd maar ik wou ook graag zo zeggen dat ik aan jullie zou denken. Gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Patrick.. Ik zou je nooit vergeten! Knuffel en kus van Astrid HVJ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lisanne Posted October 17, 2004 Report Share Posted October 17, 2004 gecondoleerd en jij, familie en vrienden heel veel sterkte! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvr. Lamp Posted October 17, 2004 Report Share Posted October 17, 2004 Liefe sas en fam! Gecondoleerd.. Kweet niet wat ik moet zeggen maar ik kan me het niet voorstellen, plots mijn zus of broertje kwijtraken maar heel veel sterkte, ook met het verwerken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted October 18, 2004 Report Share Posted October 18, 2004 Gecondoleerd Sas & familie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black-Widow Posted October 18, 2004 Report Share Posted October 18, 2004 je mag niet zonder afscheid bij mij weggaan niet zomaar stil er tussenuit ik wil je zien als jhe gaat vertrekken ik wil een blik voor jij je ogen sluit. geef mij de kans om je heel dicht tegen mij te houden die warmte vast te houden van jouw aanwezigheid ik wil jouw gezicht hebben bekeken bij het laatste levenstekenvoor jij voorgoed verdwijnt jij mag niet zomaar zonder afschijt bij mij weggaan niet zonder dat jij van mij hebt gehoord je moet nog luisteren naar alles wat ik kwijt wil naar die zin van een allerlaatste woord geef mij het woord om te zeggen dat ik in het leven van jou heb gekregen en nooit meer kwijt zal zijnh dat niets verloren gaat van wat jij mij gezegd hebt dat het stempel dat jij gezet hebt mijn hele leven blijft. jij mag niet zomaar zonder afscheid bij mij weggaan niet zonder dat jij hebt gevoeld de liefde die ik van jou heb gekregen en dus ook voor dit afscheid is bedoeld laat mij het afscheid van je horen laat mij maar praten als jij zwijgt dat je mijn woorden nog kunt horen dat je naar mijn wuiven kijkt ik wil je warmte kunnen bieden straks als jij het koud krijgt ik wil niet ongezien verliezen ik wil wuiven als je kijkt je mag niet zonder afscheid bij mij weggaan niet zomaar stiekem stil er tussenuit ik wil je zien als je gaat vertrekken geef mij een blik voordat jij je ogen sluit. het is niet eerlijk wtf jonge mensen moeten leven en feesten!!! sas en familie gecondoleerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blufflovergirl Posted October 18, 2004 Report Share Posted October 18, 2004 Oooh.. egt heel erg.. Heel veel sterkte en Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasjuh Posted October 18, 2004 Report Share Posted October 18, 2004 black-widow wat een prachtig stukje mn ouders en ik waarderen dit zeer en willen een daknwoord uitspreken voor jullie steun mails kaartjes en noem maar op! BEDANKT allemaal!!! sas en familie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
* Mlies * Posted October 18, 2004 Report Share Posted October 18, 2004 h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted October 19, 2004 Report Share Posted October 19, 2004 Gecondoleerd Saskia, ik wens jou en je familie sterkte voor de komende tijd. Ik had gehoord dat....., en aangezien ik van lieverlee veel kinderen uit Heukelum ken, heb ik me af zitten vragen wie zou dat zijn? En dan stuit je hier op deze site op dit topic. Ik vind het vreselijk voor jullie, en hoop dat jullie de kracht vinden om hiermee om te gaan, en verder te leven. Want als gaat de tijd verder, je zult hem altijd bijven missen. Er is iets wat je nooit zult vergeten dat zijn alle goede herinneringen bewaar ze in je hart. Ik zal aan je denken de komende tijd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NientjuH Posted October 19, 2004 Report Share Posted October 19, 2004 Lieve Sas, Ik ben mijn broer ook bijna kwijt geraakt.. Maar voor jou moet dit 100000000x zo erg zijn! Heel veel sterkte meis!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasjuh Posted October 19, 2004 Report Share Posted October 19, 2004 bedankt!!! hetty ik weet het nog wel op de basisschool u als godsdienstlerares! en nientjuh jij ook bedankt het is ook ontzettend erg het is met geen pen te beschrijven en woorden schieten te kort!!!! EN HET WROM ZAL ALTIJD BLIJVEN!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted April 16, 2005 Report Share Posted April 16, 2005 Zopje: [quote]van alles wat we hebben moeten regelen voor mn moeders begrafenis.... [/quote] Hier maakte ik zo'n beetje uit op dat haar moeder gestorven is, dus bij deze gecondoleerd.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted April 16, 2005 Report Share Posted April 16, 2005 idd, gecondoleerd evenals Ab & fam.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loof Posted April 16, 2005 Author Report Share Posted April 16, 2005 Gecondoleerd.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted April 16, 2005 Report Share Posted April 16, 2005 gecondoleerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted April 17, 2005 Report Share Posted April 17, 2005 Ik wist het al een tijd, maar op aanraden van Jacky heb ik me er stil over gehouden. Bij deze, gecondoleerd en veel sterkte! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mloes* Posted April 17, 2005 Report Share Posted April 17, 2005 Ik wist het ook al een tijd, maar ik durfde er niets van te zeggen... Gecondoleerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini..Num Posted April 17, 2005 Report Share Posted April 17, 2005 khad het ookal eerder gehoord.. gecondoleerd en heel veel sterkte! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
~mayow~ Posted April 17, 2005 Report Share Posted April 17, 2005 gecondoleerd en heel veel sterkte!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zopje Posted April 17, 2005 Report Share Posted April 17, 2005 bedankt iedereen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted April 18, 2005 Report Share Posted April 18, 2005 Gecondoleerd zopje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrieke Posted April 18, 2005 Report Share Posted April 18, 2005 Ja, gecondoleerd... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
* Mlies * Posted April 18, 2005 Report Share Posted April 18, 2005 Zopje ik hoorde het van Marian Roth, die ken je vast wel Wat erg voor je! Gecondoleerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mloes* Posted April 26, 2005 Report Share Posted April 26, 2005 Ik hoorde dat nu ook een oom van corine(zopje) overleden is! Gecondoleerd meis! en heel veel sterkte in deze tijd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zopje Posted April 26, 2005 Report Share Posted April 26, 2005 wat gaan verhalen toch hard! Maar helaas, het klopt wel... dank je... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts