Jump to content

Robbje & Mloesje

HiP
 Share

Recommended Posts

• Replies 821
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik vind dat je toch zeker wel duidelijk mag zijn tegen elkaar over zulke situaties, en dat het vanzelf spreekt dat je elkaar vertrouwd. Zowieso DUMPEN vind ik al een slecht woord. Zij of hij is geen grof vuil... (al kan het soms zo lijken 8-) ) Indien dat vertrouwen er niet kan zijn, en een van beiden personen zich niet kan beheersen dan denk ik idd dat ze er eigenlijk nooit aan hadden moeten beginnen. Natuurlijk mag je gewoon uit je dak gaan op vakantie, maar bedenk wel elke sec van die vakantie dat er ergens iemand rondloopt die ook elke sec aan jou denkt!

* Dat waren ze wijze woorden van PC-fre@k op de nog best wel vroege morgen ;) *

ja naja, als je mekaar bv 4 weken 8er mekaar door niet ziet/spreekt/watdanook, heb je indd kans dat vliefdheid btje afzwakt, daar is nix mis mee denk k, redelijk normaal... maar een beetje een ongewenst bij-effect van de vakantie :) tis gwoon dat je amml geen contact met mekaar heb, en das gwoon moordend voor een relatie... denk k :)

mar 1 weekje is nog best te doen... dan mis je mekaar nog lekker de hele week :): want op gegeven moment raak je draan gewend om zonder die ander te leven als t zo lang duurt, en tsja, dan verneukt dat vaak je relatie, mar 1 week is soms ook wel lekker, eventjes rust van mekaar :p

ach jah, dan ga je tog gewoon ook op vakantie als die ander weg is :):

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...