Jump to content

Robbje & Mloesje

HiP
 Share

Recommended Posts

• Replies 821
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[quote name='Letzlo' date='Nov 25 2004, 07:42 PM']ow k ziet m nu weer wel hor :)

en @ Astrid: u mocht net wel praten (of naja, net, alweer even gelee) mar ik was aant eten, dus kon nie trugpraten :)

ow btw, ik wilde vdaag Mloes 5 cent geven, mar ze hoefde m nie :o sgande, had ze een mooi wegwerpflesje van kunnen kopen
[right][snapback]50881[/snapback][/right]
[/quote]

Haha, nja maar als je praat en dr praat niemand trug ist zo saai...

En Mloes had van Ronald ook al 5 cent ghad.. Ooh en van mij ook nog..! :o Nou mloes.. Sparen met die hap :p

[quote name='Jansuh' date='Nov 26 2004, 09:46 PM'][quote name='Krop' date='Nov 26 2004, 01:08 PM']kdenk dat k ff ga kotsen :)
[right][snapback]50964[/snapback][/right]
[/quote]

*doet mee*

oh ja, pas lag er kots in de lift, dat was echt goor :p, niet dat dat hier ook maar iets mee te maken heeft
[right][snapback]51024[/snapback][/right]
[/quote]

leuk hoor, als jullie amaal gaan kotsen, zolang het maar niet in de lift is... :p dat was echt gooor! :s

[quote name='elinuh' date='Nov 27 2004, 02:58 PM'][quote name='Jansuh' date='Nov 26 2004, 09:46 PM'][quote name='Krop' date='Nov 26 2004, 01:08 PM']kdenk dat k ff ga kotsen :)
[right][snapback]50964[/snapback][/right]
[/quote]

*doet mee*

oh ja, pas lag er kots in de lift, dat was echt goor :p, niet dat dat hier ook maar iets mee te maken heeft
[right][snapback]51024[/snapback][/right]
[/quote]

leuk hoor, als jullie amaal gaan kotsen, zolang het maar niet in de lift is... :p dat was echt gooor! :s
[right][snapback]51079[/snapback][/right]
[/quote]

as jij maa rniet mee gaat doen...

JAA oliebollen in de keet! lekker

[quote name='*Mini-Caro*' date='Nov 26 2004, 10:55 PM']Kunnen ze geen oliebollen verkopen in de kantine in dit jaargetijde? :D:

Dat vind k nog es een strak plan :D:
[right][snapback]51029[/snapback][/right]
[/quote]

voort goeie doel!
kweenie trouwes nie welk doel...
wordt dan 'n soort tosti-actie maar dan met oliebollen (en appelbejees!!!)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...