elinuh Posted November 16, 2004 Report Share Posted November 16, 2004 [quote name='*Mini-Caro*' date='Nov 15 2004, 05:40 PM']Nope.. Eline en Herman zijn te erg.. Maar daar mag k zkr nix over zeggen? [right][snapback]49564[/snapback][/right] [/quote] daar mag je idd niets over zeggen, want dat is gwoon niet zow.. en dat weet je best... [quote name='Jansuh' date='Nov 15 2004, 07:33 PM']jullie met je zuigzoen... wat een ophef jemig. of ze dr nou wel of niet een heeft. BOEIEND! [right][snapback]49596[/snapback][/right] [/quote] idd... jeetje.. ik vind het gwoon kinderachtig... ipv dat ze mij ff zouden geloven ofzow.. maar nee hoor.. dat doen ze niet.. nou, dan niet joh... en als jullie het het atrium rond zouden hebben laten roepen, dan zou ik dat dus niet leuk vinden... en dat meen ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted November 17, 2004 Report Share Posted November 17, 2004 Drom hebben we het toch ook niet gdaan En kom op.. Twas maar een zuigzoentje.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted November 17, 2004 Report Share Posted November 17, 2004 [quote name='*Mini-Caro*' date='Nov 17 2004, 10:20 AM']Drom hebben we het toch ook niet gdaan En kom op.. Twas maar een zuigzoentje.. [right][snapback]49772[/snapback][/right] [/quote] lul nie, omda verboom ut nie goed vond, anders wel. maar ga nu maar heel rap op je eigen letten, en nie met ons bemoeien! . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted November 17, 2004 Report Share Posted November 17, 2004 wie heb tr een zuigzoen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted November 17, 2004 Report Share Posted November 17, 2004 [quote name='Radoforce' date='Nov 17 2004, 02:25 PM'][quote name='*Mini-Caro*' date='Nov 17 2004, 10:20 AM']Drom hebben we het toch ook niet gdaan En kom op.. Twas maar een zuigzoentje.. [right][snapback]49772[/snapback][/right] [/quote] lul nie, omda verboom ut nie goed vond, anders wel. maar ga nu maar heel rap op je eigen letten, en nie met ons bemoeien! . [right][snapback]49780[/snapback][/right] [/quote] Kzeg al nix meer.. (Btw: Mloes en ik waren niet degene die tegengehouden moesten worden door Teus.. Ik kwam alleen met het idee..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mloes* Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 idd om ff op het klefdoen terug te komen! heb je janneke en ruben nog niet gezien Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted November 18, 2004 Author Report Share Posted November 18, 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 ja mloes die heb ik gezien, maar zeg dr nou maar niks van, laat ze maar lekker doen wat ze zelf willen Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted November 18, 2004 Author Report Share Posted November 18, 2004 gwoon negeren die handel Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 idd, maarja, dan moeten ze ookniet zijken dat die andere mensen klef doen, want ze zijn zelf toch echt het ergste! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elinuh Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 hallow!!!! die zijn helemaal niet klef! ik weet niet wat jullie klef vinden hoor, maar weetje wat het is? zij mogen best wel een beetje klef doen. De afstand Brakel - Leerdam is niet ff in 5 minuten te doen, die 2 zien elkaar alleen op school, en als ze dan ff aan het eind (op het eind jah, dan alleen) een beetje klef doen, vinden jullie het gelijk weer verkeerd! zij kunnen niet elke avond 3 keer naar elkaar toe, en dus ligt dat met het klef doen heeel erg anders. punt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 een blijvertje... dit topic dan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted November 18, 2004 Author Report Share Posted November 18, 2004 dan die puberstelletjes van tegewoordig zijn eve erg ik vind dat je je relatie buiten school moet houden... en jah ik weet ook dat dit in het verleden bij mij niet het geval geweest is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 na mag ik dan zegge dat ik het daar niet mee eens bent ligt er maar net aan hoe je jezelf gedraagt en ook hoe anderen zich daarom gedragen merk ik in dit topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 als je dit topic leest zou je haast nie meer klef d Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted November 19, 2004 Report Share Posted November 19, 2004 [quote name='elinuh' date='Nov 18 2004, 08:40 PM']hallow!!!! die zijn helemaal niet klef! ik weet niet wat jullie klef vinden hoor, maar weetje wat het is? zij mogen best wel een beetje klef doen. De afstand Brakel - Leerdam is niet ff in 5 minuten te doen, die 2 zien elkaar alleen op school, en als ze dan ff aan het eind (op het eind jah, dan alleen) een beetje klef doen, vinden jullie het gelijk weer verkeerd! zij kunnen niet elke avond 3 keer naar elkaar toe, en dus ligt dat met het klef doen heeel erg anders. punt. [right][snapback]49989[/snapback][/right] [/quote] Ik volg t serieus niet meer.. Eerst vonden Eline en Herman dat de andere stelletjes in 't hoekje waar wij zaten te klef deden.. En nou word er een opmerking gemaakt over Ruben en Janneke, niet eens verwijtend bedoeld, en nou hapt Eline dat ze vooral lekker klef moeten doen als ze dat willen.. Kben het k Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted November 19, 2004 Report Share Posted November 19, 2004 jah idd, doe maar ff een ander onderwerp om over te lullen Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mloes* Posted November 19, 2004 Report Share Posted November 19, 2004 oh oh wat happen sommige mensen toch ook he... mensen wat denken jullie van het onderwerp.... ehm... tja weet het ook niet hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
elinuh Posted November 19, 2004 Report Share Posted November 19, 2004 * zucht * ik ga dr ook verder niets meer van zeggen ook. nog 1 opmerking: volgens mij zitten janneke en ruben niet in dat hoekje op de grond. najah... laat verder maar.... ga mezelf niet zitten verdedigen, zolang ik het zelf nog maar snap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansuh Posted November 19, 2004 Report Share Posted November 19, 2004 njah je denkt maar wat je wil magoed in tegenstelling tot 'jullie die 5 minuten van elkaar afwonen' en dus voor elk onzinnig of zinnig wissewasje naar elkaar toe kan gaan, woon ik 40 min. ervan af... ik weet niet wat jullie de maatstaven vinden voor klefheid, ik weet alleen wel dat ik niet de hele dag aan zn lippen hang. aan t eind van de pauze mag er best wel afscheid worden genomen... en een onderonsje op dat moment lijkt me ook niet verkeerd, alleen niet iedereen begrijpt dat. maar goed, ik kan er niet mee zitten. ik doe wat ik zelf wil, maar ik heb nog niet gehoord dat iemand zich dr aan stoorde, dus blijf ik lekker doen waar IK me goed bij voel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted November 19, 2004 Report Share Posted November 19, 2004 Car Wash! Car Wash! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted November 19, 2004 Report Share Posted November 19, 2004 Zeg wat, zeg wat! Autowas, autowas! Lean back Yeah, yeah, yeah..! Call on meeeeee... toekomst van de muziek ziet dr rooskleurig uit met dit soort topnummers.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted November 19, 2004 Report Share Posted November 19, 2004 Maar Sharktale is w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted November 19, 2004 Report Share Posted November 19, 2004 [quote name='Jansuh' date='Nov 19 2004, 11:21 AM']njah je denkt maar wat je wil magoed in tegenstelling tot 'jullie die 5 minuten van elkaar afwonen' en dus voor elk onzinnig of zinnig wissewasje naar elkaar toe kan gaan, woon ik 40 min. ervan af... ik weet niet wat jullie de maatstaven vinden voor klefheid, ik weet alleen wel dat ik niet de hele dag aan zn lippen hang. aan t eind van de pauze mag er best wel afscheid worden genomen... en een onderonsje op dat moment lijkt me ook niet verkeerd, alleen niet iedereen begrijpt dat. maar goed, ik kan er niet mee zitten. ik doe wat ik zelf wil, maar ik heb nog niet gehoord dat iemand zich dr aan stoorde, dus blijf ik lekker doen waar IK me goed bij voel! [right][snapback]50035[/snapback][/right] [/quote] voledig mee eens, bij ons is het nog iets erger, das bekant 1.5 uur fietsen. we zijn blij da we mekaar op school ook nog zien en da moge we best aan mekaar late merken... en nou mense, heb schijt aan wat andere doen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted November 19, 2004 Author Report Share Posted November 19, 2004 njah ik kom niet voor niets nooit int atrium tijdens de pauze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now