Jump to content

Robbje & Mloesje

HiP
 Share

Recommended Posts

• Replies 821
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

gebochel? was da voor een woord? :)

naja, je mag ieder1 die offtopic in dit topic gaat warnen hor van mijn part, moet je wel ieder1 die hier ooit gepost heb buiten Mloes en Robb gaan warnen, want oorspronkelijke bdoeling was om topic te maken voor hun, dustsja :)

mar ach, dit is gwoon een variant van het offtopic=ontopic topic geworden lijkt t, terecht vink ook

nou.... volgens mij was dit topic om jullie ehm.. tsjah... 'gepraat' tegen elkaar ff ergens in te stoppen... en iedereeen gaat hier maar ff wat vertellen... jullie reageren toch wel.... of het nou wel of niet over jullie gaat... :P:

Robbert is echt asociaal tegenover Marloes.
niet normaal gewoon.

hij was irritant aan t doen dus ik jat een fles water van Lisanne en ga doen alsof ik m nat zou gooien *1 snelle beweging*
hij reageerde er als volgt op:
hij schrok en was bang, dus hij sprong op (mloes zat op zn schoot) en gooit mloes zo op de grond.
ze wist niet wat dr overkwam
vervolgens rentie zonder naar dr om te kijken weg terwijl ik nog steeds geen water had gegooid.

ach ja, je moet het maar als je vriendje willen he..

heb ik weer gemist in de pauze!!! :o maarjah... robbert... dat doe je niet!!!! :P: maar ehm.. robbert is niet alleen asociaal tegenover mloes hoor.... oook tegenover anderen... heb je ADHD ofzow??? :P: maarjah.. daar hebben we het al over gehad.. en toch: mloes: richt hem nou eeens een keer goed af!!!

[quote name='*Mini-Caro*' date='Nov 8 2004, 05:26 PM']Maar ik heb em gewroken (h)

Ofnie Mloesj? :P:
[right][snapback]48257[/snapback][/right]
[/quote]

jaha :D: en toen kreeg je op je kop van Klopper :P:

maare mensen het was niet normaal nee maar hij heeft het alweer goed gemaakt :): :wub2:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...