Jump to content

Robbje & Mloesje

HiP
 Share

Recommended Posts

• Replies 821
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ja k wilde alleen een persoonlijke aanval op mijn adres vermijden, dus vdaar :)

kweenie of massa klef doet, uitspraken alleen gebaseerd op mensen in dit topic... magoed, verhouding van 2/1 is niet egt massa/rest te noemen misschien, mar je snapt wat k bdoel

en t is nie per se uitsloven wat hier gedaan wordt, alleen zo kan t overkomen, kweet heel goed hoe t voelt als iemand je zo toespreekt met dat je nog veel te leren heb enz, kan denigrerend overkomen, en in een relatie ben je tog al nooit himml cker van je zaak, himml nie in vroeg stadium, altijd twijfel of je t wel goed doet enzo, en als je dan zo toegesproken wordt... lijkt me niet heerlijk zeg mar, kvind t eerlijker en beter om Herman en Eline een kans te geven om hun relatie te gaan ontwikkelen ipv zeggen dat ze "nog veel te leren hebben", waardoor je btw impliceert dat dr een massa

Zo.. dit heb ik ff gemist gloof k :p Nja.. Kvind klef doen ook niet echt op openbare plaatsen horen.. Maar als je elkaar tijd(je) niet gzien hebt en je begroet elkaar gwoon met een kus.. Ja dat vind k dan weer niet heel klef :p

Maar ja.. Anderzijds.. Kan me ook wel weer voorstellen dat er mensen zijn die dat w

ik vind ook dat 'we' dat wel zelf uit moeten/mogen zoeken.... en het kwam eiglijk niet echt over als plagen bij mij... maar dat terzijde. Het komt bij mij meer over van: 'wij weten het beter'. en het is waarschijnlijk niet zow bedoeld... maar zo komt het op mij over. Ik vind gewoon dat jullie je daar niet mee hoeven te bemoeien... maar das mijn mening maar.

@Lars: je hebt himml gelijk!!! je hebt precies goed uitgelegd... danku! Edited by elinuh

en ik sta daar ook helemaal achter .

enneuhm ronald...
[quote name='PC-fre@k' date='Nov 5 2004, 02:00 PM']Denk ik oowk ja...

Niks gewend en nu opeens een relatie das niet niks he.. Misschien ist ff inkomen? Achja, over een relatie of 2 moeten jullie het wel weten (A)

Robb, ik, Mloes en Astrid (kijk aan, kspel het helemaal voluit :p) zijn dat stadium allang gepasseert denk ik :P:
[right][snapback]47823[/snapback][/right]
[/quote]
dit vind ik niet helemaal een gepaste reactie van je, en het geeft nogal een shockerende indruk. We moeten dus eerst 2 relaties verslijten? ehum... ik geloof niet dat we dat van plan zijn. *zoekt ff woorden, maar kan ze nie vinden...*

nouw ik ga maandag wel mooi squashe!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...