Krop Posted August 30, 2004 Report Share Posted August 30, 2004 [quote]ra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vdw Posted August 30, 2004 Report Share Posted August 30, 2004 ik snap niet wat je bedoelt met diegene die over de sitemakers zeikt, zeikt over het christendom. Hebben die sitemakers de website dan gemaakt vanuit christenlijk oogpunt? Waar staat dan in de bijbel dat je een pet moet dragen? Waar staat dat je een andere godsdienst moet aanvallen op hun overtuigingen? Ik vind het erg dat die sitemakers zich dan profileren als zijnde christen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted August 30, 2004 Report Share Posted August 30, 2004 sorry, kahd eik het verkeerde topic maar ik heb dus van marlies vernomen dat timpe zich nogal ergerd aan christenen en AHC-gasten hadden eigenlijk een beetje de islam belachelijk gemaakt wat heeft timpe dan over AHC te zeiken als hij zelf overt christendom zeikt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vdw Posted August 30, 2004 Report Share Posted August 30, 2004 (edited) Najah mss bedoeltie hier wel mee dattie zelf ook z'n leven beterd , (kben het op sommige punten over onze school wel eens met hem maar dat doet er nu nie toe) maar wat die zegt als we er allemaal aan meewerken om het racisme de wereld uit te krijgen, leef je wel in een betere wereld Edited August 30, 2004 by vdw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted September 2, 2004 Report Share Posted September 2, 2004 Christenen = geen racisten Houden (als het goed is) evenveel van andere mensen als van zichzelf (t lukt alleen niet zo goed) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted September 2, 2004 Report Share Posted September 2, 2004 Maar vaak zijn de mensen die zich als 'goede christenen' beschouwen en 2 x per zondag naar de kerk gaan wel het beste in het ver- of beoordelen van andere mensen en hun daden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted September 2, 2004 Report Share Posted September 2, 2004 dat zijn alleen de orthodoxe christenen zeg maar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts