*Mini-Caro* Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 Mloes, die mij glukkig wel gezelschap kwam houden in de pauze, terwijl 'k dacht dat ze d'r niet was omdat ze de 1e 3 uur had vrijgenomen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loof Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 Astrid.. dies 15.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 Elise, die 's bijna 18 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iniminibaars Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 Mhmm dat is astrid en die had een mooie roos in der haren vandaag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 [quote name='*Mloes*' date='Jun 1 2005, 19:53:13']astrid die op mini reageert en die mini heeft gewoon een topic vol zitten spammen met mijn vriend! [right][snapback]71245[/snapback][/right] [/quote] jah jaloers?? ma das baars, een of ander meissie uit m'kerk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 Nou das Robb.. Die werd gister 2e met karten heb 'k vernomen.. @ Iniminibaars: Dank je..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mloes* Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 Astrid aan wie ik dat heb verteld! En ik was ook 2e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 jaja, das mloes de scheurmuts die tochnog 2e is geworden goed van je hoor! vooral omdat het pas de 1e keer was! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 (edited) Mloes, dies uit 4 vwo Edit: Te laat..! Nja Robb uit m'n straat dus Edited June 4, 2005 by *Mini-Caro* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 das astridje die telaat was Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mloes* Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 En dat is mijn schat! Maar hij is niet meer zo lief als ie op de kartbaan is! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 haha das mloes, die tochwel wat langzamer was en dus in de weg zat en die ik dus even aan de kant geduwd hebt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mloes* Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 Jij moet gewoon niet zo snel gaan! Robb die veel te snel gaat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 robb die kan karte moe je dan zegge en mloes die da blijkbaar dan niet zo goed als mij kan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mloes* Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 Robb die dat dan onterecht zegt! Ik heb het pas 1x gedaan hoor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 jah, maar dan rij je nogwel in de weg , maar mloes, mn collega waar ik zo weer mee moet gaan werken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mloes* Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 Robb, die wel meer dan een collega van mij is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 ow vertel? mijn mede-hamburgerbakster Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mloes* Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 Neuh, dat ga ik hier niet vertellen Robb mijn mede kassamuts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 jah en mloes mijn brommerpool-doos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mloes* Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 brommerpool-doos? Robb, wat moet ik me daar bij voorstellen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 nouw das een meiske die dan een soort carpoolt op de brommer naar het werk snappie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mloes* Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 Aha, Robb die vindt dat ik zijn brommerpool-doos ben... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 mloes die dus eigenlijk gewoon met mij meerijd:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mloes* Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 (edited) Robb met wie ik mee rij (is lekker handig hoef ik niet te fietsen ) Edited June 4, 2005 by *Mloes* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts