Jump to content

Wat vind je van Jamba?

Keezy
 Share

Wat vind je van Jamba?  

22 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Je kent het wel. die  ***  reclame van Jamba over die ringtone's enzo waar je geen ene reet aan heb. Nu is er een heuse Anti-Jamba-Verzetsgroep in het leven gekomen. Het zou tijd worden :D:

[url="http://jambareclame.sucks.nl"]Jambareclame.sucks.nl[/url] ga hierheen en teken de petitie. die gaan ze ergens in september bij het zooitje ongeregeld brengen.

Maar wat vinden jullie nou van die reclame? Edited by Keezy

k ziet ze eik vrijwel nooit, bhalve ask tmf of mtv kijk, maar da doetk toch zowat nooit meer :):
Dus laat jamba maar bestaan

hmmz.. eerlijk gezegd zietk die reclame niet zo heel vaak.. zullen het de tijdstippen zijn of de zenders?

die Jamba mennekes vinden het juist alleen maar beter als iedereen tekent. dat is voor hen een teken dat ze al een best grote naamsbekendheid hebben.

[quote name='Keeper17' date='Aug 24 2004, 10:36 AM'] Ik vind Frits Bom, jawel, de enige echte Leningman, veel vervelender... [/quote]
meej eens.. die is ook super irri..

"ik zie u weer na de programma's tot dan.. JeeeeJ..."

man houd je bek!!

hmz... kan me idd wel enigszins vinden in da haat-antwoord eik :): k krijg tegenwoordig ook wel de neiging om een baksteen door me tv te gooien.. 1e x d8 k nog: oke... maar na paar dagen kijk k opeens minder tmf :): en 's ochtends hek al een ochtendhumeur, wil k lekker normaal muziek luisteren, krijg k 4x per reclameblok die teringjamba op me scherm :) ja nee, dankuwel hoor.. en op mtv is ook altijd reclame, en the box hek hier nie, dus k ben gwoon de lul eik :): Edited by Letzlo

Jij heb The Box!!! daar komt binnekort n serie op van VanKatoen :D: maar ik heb dat niet :(: dus die wil je vast wel voor me opnemen he  :angel-not: