Jump to content

dagje rotterdam

HiP
 Share

interesse om mee te gaan?  

15 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Wat doen?
Kim says:
hahaha.....shoppe, spelletje spele en mac donaldse

nou was dus de vraag wie er interesse zou hebben om mee te gaan... dus stem ff inde poll dan :)

afz Mayow

edit: let op! als je op 'toon resultaten' klikt kun je niet meer stemmen... :P: Edited by HiP

Post ook ff je mening als je gestemt heb :):

spelletje spele:
ff wat winkels afgaan en op die computers gaan....Playstation ensow... :P:

En als er iemand een betere stad weet dan Rotterdam ist natuurlijk altijd fijn :):
Niet Utreg...daar zijn we (Mayow, Mini en ik) net geweest :P:!

Als je niej mee wil, dan niet
Als je mee wil, vinde wij dat heel leuk!

Woepse zijn niej toegestaan!!  :kewl: :lol:
Wel eige treinkaartje betale :P:

Afz. Mayow en Kim Edited by Gudde_Girl_Kim

de woepse laten we thuis !!!!

jaaaaaaah ik gaa tuurlijk mee.. :lol: kim je blijft van de playstion af!!!..das egt fun met kim en mayo haha
egte studente.. (h) :P:
we moeten wel iemand hebben die verstand van treinen heeft he mayo en kim (A) anders moeten we de condecteur steeds lastig vallen :):

!!!  als je mee gaat.. zorg dan dat je voor je kaartje gepast klein geld heb !!! :P: Edited by mini_loof

[color=red][b]EDIT PC-fre@k: POST VERWIJDERD ivm bedreiging! Laatste waarschuwing peter, nog 1 maal zoiets en ja kan een mogelijke toekomst als mod op PC-freakZ wel vergeten en een fikse ban zal volgen. Wees gewaarschuwd, dit is mijn terrein en je zal mijn regels opvolgen op een manier zodat andere gebruikers geen last van je hebben.[/b][/color]

Ik kan ook wel meej denk ik, kosten trein? en wanneer ofcourse - ik moet nog nieuwe schoene :d

[quote name='-RS-' date='Aug 18 2004, 08:48 PM'] [color=red][b]EDIT PC-fre@k: POST VERWIJDERD ivm bedreiging! Laatste waarschuwing peter, nog 1 maal zoiets en ja kan een mogelijke toekomst als mod op PC-freakZ wel vergeten en een fikse ban zal volgen. Wees gewaarschuwd, dit is mijn terrein en je zal mijn regels opvolgen op een manier zodat andere gebruikers geen last van je hebben.[/b][/color] [/quote]
Bedreiging?  :no: (No)  We gaan hier niet lopen dreigen

Dan ga je gewoon meej voor de gezelligheid :p Je hoeft och niet perse te kopen?