HiP Posted August 5, 2004 Report Share Posted August 5, 2004 Disney gaat binnenkort starten met de verkoop van de 'Disney Dream Desk PC'. De computer in de vorm van Mickey Mouse zal worden verkocht op de website van het concern en in de winkels van CompUSA. De pc kost 600 dollar. De 14 inch lcd-monitor met Michey Mouse-oren nog eens 300 dollar extra. Op het toetsenbord van de computer zit een speciale Disney-toets die rechtstreeks naar de website van Disney leidt. De pc draait op een 2.6GHz Intel Celeron D processor en beschikt over een 40 gigabyte harde schijf waarop Windows XP al draait. Het Duitse bedrijf Medion gaat de pc maken. Of het om een grapje gaat is overigens niet duidelijk. Op de site van Disney is het nieuwe product nog niet te vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guddemeis Posted August 8, 2004 Report Share Posted August 8, 2004 whaha hij lijk me wel lollig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted August 8, 2004 Report Share Posted August 8, 2004 nou lijkt me maar irritant al die kleurige dingen om je pc heen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elinuh Posted August 8, 2004 Report Share Posted August 8, 2004 das toch vrolijk! gaan kleine kindjes dr ook een keer achter zitten.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted August 9, 2004 Report Share Posted August 9, 2004 Das nou juist net niet handig.. Zit je lkkr achter de pc, komt je kleine broertje/zusje/neefje/nichtje of whatever aanhollen: Ja spelen spelen! Lkkr is dat.. liever dan een saaie pc waar je lkkr rustig achter ken zitte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guddemeis Posted August 9, 2004 Report Share Posted August 9, 2004 kome hier niej sow veel kleine kindjes en als er 1 kom zegk dak geen zin heb of dak besig ben achter de pc ofzow....of ik ga net weg Maar tlijk me wel coowl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blufflovergirl Posted August 9, 2004 Report Share Posted August 9, 2004 Owjah die wilk hebbuh!! haha.. lijkt me cowl!! en kinderachtig haha mjah boeie!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted August 19, 2004 Report Share Posted August 19, 2004 De Mickey Mouse PC [img]http://www.dedigitalerevolutie.nl/filecontent/images/mickeymouse-pc.jpg[/img] Mickey Mouse gaat in de hardware-handel. Disney Electronics brengt samen met de Duitse computerfabrikant Medion een speciale PC voor kinderen op de markt. De Disney Dream Desk PC is online te koop via de Disney-website en in de Amerikaanse winkels van CompUSA. Medion is in Europa bekend als fabrikant van onder andere de PC die bij de Aldi te koop is. De blauwe Disney Dream Desk valt op door de grote Mickey Mouse oren die op de monitor bevestigd zijn. Deze oren bevatten de speakers. De meegeleverde computermuis is gemaakt voor kinderhanden en met een speciale pen kunnen de kinderen via de PC tekeningen maken. Een speciale knop op de toetsenbord brengt de kinderen meteen naar de Disney-site. Achter het sprookjesachtige uiterlijk zit een serieuze pc verborgen met een 540 gigabyte harde schijf, een 2.6GHz Intel Celeron D processor en Windows XP. In de DisneyStore zijn nog enkele bijpassende accessoires te koop zoals een digitale camera, een camcorder en een gamecontroller. Allen in Mickey Mouse stijl! [img]http://www.dedigitalerevolutie.nl/filecontent/images/mickey-mouse-cam.gif[/img] Meer informatie: www.dedigitalerevolutie.tv/toontext.asp?next=true&id=5534 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted August 19, 2004 Report Share Posted August 19, 2004 Wat een liefie en je zult zien er IS een markt voor ze zullen als zoete broodjes over de toonbank gaan zeker met het oog op de komende feestdagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted August 19, 2004 Report Share Posted August 19, 2004 ja joh, doe dr maar een 540 gb harde schijf in das dan weer btje overdreven vink... geef die dan aan mij ofzo, ik heb dr meer aan koop maybe ook wel zo'n ding of koop m, en breng m zonder hd trug en zeg dat ie nie werkt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted August 19, 2004 Report Share Posted August 19, 2004 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts