Jump to content

Jordy en kevin

Radoforce
 Share

Recommended Posts

wat zijn we weer lekker negatief bezig................

Als Jordy en Kevin zuinig zijn op hun nieuwe spullen en netjes 40 rijden, moeten ze dat toch zelf weten.
Ik ken mensen die een btje te hard hebben gereden, en dan onverwachts moeten handelen, dan zitten er op z'n minst krassen op de brommer, anderen missen hun hele stuur................

Ik vond het btw best leuk dat ze in de krant stonden > Het Kontakt is btw best te lezen...

Kom op, wees een beetje positief

• 3 weeks later...
1. ik rij geen 40  :rofl:
2. Wij hebbe lkkr de origenele  :D:
3. robbert je had het over voor lul lopen.....moet je naar je vriendin kijke en ook vooral jezelf  :evil2:
4. blomsma, die van jou rijd nog nie eens......je kan alleen op zo'n ding rijde in je dromen ummmm.. peter weet jij nog iets? Peter: Nee

[quote name='Morpheus' date='Sep 1 2004, 11:48 AM'] 3. robbert je had het over voor lul lopen.....moet je naar je vriendin kijke
[/quote]
PARDON!! wat heeft die dr nou weer mee te maken? ik vind niet dat je haar dr  dus bij moet gaan halen..... jemig.... dit gaat niet meer over een brommer.... Edited by elinuh

[quote name='Morpheus' date='Sep 1 2004, 12:48 PM'] 3. robbert je had het over voor lul lopen.....moet je naar je vriendin kijke en ook vooral jezelf  :evil2: [/quote]
Nog 1 zo'n opmerking en je krijgt een warning.

En pak je fiets nou maar en ga een end fietsen, gaat vast harder... 8-)

we hebbe net aan ronald gevraagt of we dat mochten zeggen en dat mocht dus hou je mond maar  :rofl:

en blomsma dan met z'n opmerkingen die zijn cker niet te erg......

waar gaat dit eigelijk over.... je kan er toch niks aan verandere
wij hebbe gewoon een originele aerox rossi dus nix na-apen.... 8<$ Edited by Morpheus

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...