Jump to content

the fast the furious 3

Guddemeis
 Share

Recommended Posts

[quote name='mArJoLeIn' date='Jul 17 2004, 03:55 PM'] misgien neemt ie vannavond wel wat spulletjes voor je mee ;) [/quote]
jah kim hij kwam tog vanaaf..? :P:

maja ik zei tog.. kmoet ff overleggen met de regisseur
en als je dan geluk heb komt ie dit jaar of begin volgend jaar iut :P:

t was nie dubbel, maar je postte 2x 8er mekaar, je mag officieel maar 1x posten, w88 op een ander die post, en dan pas weer posten... als je wat aan je 1e bericht wil toevoegen, ist dan handiger om de Edit knop te gebruiken en je bericht toe te voegen, in plaats van een hele nieuwe post, want das eik tegen de regels :):

maar k heb beide films 1x gezien, vonk wel best hoor :) zijn koewle films moet k zeggen :): maar kvind die Paul Walker maar een watje hoor ;)

[quote name='Gudde_Girl_Kim' date='Jul 17 2004, 07:07 PM'] [quote name='Negno' date='Jul 17 2004, 05:49 PM'] 'k moet 1 en 2 nog steed helemaal zien :wierd: [/quote]
da meen je niej! :-|! Kheb 2 al heel vaak gzien! en 1 nu 1 keer! moek eg vaker zien! en joyride! en meet the hupperdepup moek downloade! [/quote]
Helaas meen ik dat wel, maar... Don't fear, puzz... is here > ik ga ze zeker nog een keer zien hoor. :)

[quote name='Negno' date='Jul 17 2004, 11:21 PM'] [quote name='Gudde_Girl_Kim' date='Jul 17 2004, 07:07 PM'] [quote name='Negno' date='Jul 17 2004, 05:49 PM'] 'k moet 1 en 2 nog steed helemaal zien :wierd: [/quote]
da meen je niej! :-|! Kheb 2 al heel vaak gzien! en 1 nu 1 keer! moek eg vaker zien! en joyride! en meet the hupperdepup moek downloade! [/quote]
Helaas meen ik dat wel, maar... Don't fear, puzz... is here > ik ga ze zeker nog een keer zien hoor. :) [/quote]
moet je zeker doen!

[quote name='mArJoLeIn' date='Jul 18 2004, 10:49 AM'] moes tie maar meedoen met film kijken tijdens de actiedag :p [/quote]
maar daar keke ze alleen 2 fast 2 furious....Je moe ze allebij kijke....en als Gudde trug is laat ik um glijk meet the deedles downloade!!!