Blufflovergirl Posted July 16, 2004 Report Share Posted July 16, 2004 Goeiedag! Vandaag vrijdag 16 juli 2004 is er een documentaire op rtl 5 genaamd "de waarheid achter de maanlandingen" Mensen in de USA denken dat de maanlandingen fake sijn. dusj dat die Neil Armstrong niet op de maan is geland.. dat alles nagemaakt is.. ze hadden een paar argumenten : bijv : - (op een foto) de schaduw van de vlag stond anders dan die van een astronaut - Er op de maan eigenlijk veel licht moet zijn omdat er overal rond de maan sterren zijn die veel licht moeten geven. - Het op de maan niet waait en dat de vlag wel waait dus mag ik jullie mening? [b] Nee mensen ik intereseer me niet in de astronomie ma me vader ging het op tv kijken en vroeg mijn mening.. [/b] [img]http://images.google.nl/images?q=tbn:rFoVqW7dDs0J:www.esa.int/export/images/schmittonmoon400.jpg[/img] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guddemeis Posted July 16, 2004 Report Share Posted July 16, 2004 als ik die dingen zow hoor dan ziet ut eruit alsof ut eg nep is! tziet er zow al nep uit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D-Eye Posted July 16, 2004 Report Share Posted July 16, 2004 hmm ik weet het niet. Maar als dat zo is dan zullen alle ruimtereizen nep zijn. Toch???? Bedoel dan kunnen ze nooit zover zijn met de techniek daarvoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted July 16, 2004 Report Share Posted July 16, 2004 hoort dit nie eik in forum "Nieuws v/d Dag"? maar da hoef nie per se natuurlijk, magoed kvind wel apart, ook die argumenten... naja, wie weet hebben ze gelijk, maar denk k niet hoor, anders zouden ze dr onderhand tog wel 8ergekomen zijn ofzo... naja, ik weet het voorderest ook niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted July 17, 2004 Report Share Posted July 17, 2004 (edited) Ik heb het gekeken en ik vind dat de maanlanding echt is geweest. ff een paar argumenten voor. Bij de NASA werkte destijds 50.000 mensen aan het project. Die moeten dus allemaal hun mond houden? Dat gaat toch niet? Als de maanlandingen nep waren dan zou heus wel een zijn mond hebben opengetrokken en in de krant het verhaal hebben gedaan voor een paar miljoen. Als het allemaal een film is geweest dan hebben ze 1 miljard mensen voor de gek gehouden. Zoveel keken naar de live beelden van de maanlanding. De Russen die keken er ook naar en waren geschaad omdat zij de ruimterace hadden verloren. de schade is niet te overzien al blijkt als de maanlandingen nep zijn en zou een forse klap zijn voor de VS. NASA had de techniek. een Apollo ruimteraket heeft maar weinig computers nodig. En die spullen die op de maan zijn achtergelaten worden nu nog gebruikt voor experimenten. Juist over het laaste hebben de mensen die zeggen dat de landingen nep zijn geen commentaar. Edited July 17, 2004 by Keezy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted July 17, 2004 Report Share Posted July 17, 2004 Ik kan het me niet voorstellen dat er zoveel geld en moeite wordt ingestopt om de wereld een beetje voor de gek te houden. En waarom zou je de wereld voor de gek willen houden, ze zullen er echt geen winst op maken. Daarnaast; NASA is niet de enigste die op de maan is geweest. Je hebt trouwens ook van die mensen die nou nog niet geloven dat de aarde rond is. Dan spoor je ook niet helemaal. Dit is denk ik net zo iets. Degene die met dat verhaal gekomen is, is trouwens ook zo'n ouwe rot en die kan 't volgens mij allemaal niet bijbenen. In zijn tijd was 't waarschijnlijk allemaal niet mogelijk en nu wel, alleen hij wil dat niet onder ogen zien... denk ik dan. Oftewel, 't is gewoon bull-sjit dat ze niet op de maan zijn geweest en als 't niet zo is, waarom zou je er dan zo'n probleem van maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted July 17, 2004 Report Share Posted July 17, 2004 nou... t zou kennen dat de VS da expres heb gedaan, om in scene te zetten dat ze de race hebben gwonnen, dat hun de 1en op de maan waren, omdat ze wisten dat ze de russen nie konden bijbenen, da kan... dus vdaar zouden ze de wereld voor de gek hebben kunnen houden, zijn hun de 1e mensen op de maan, en das koewl... en verklaring wrom die spullen nog worden gebruikt: die zijn dr later neergeflikkerd, zodat lijkt alsof ze dr altijd waren, want wie gaat nou hele maan afzoeken naar een hoop zooi die dr wel is? als dat later word neergedonderd dan ken da ook best... magoed, 50.000 mensen die hun mond moeten houden ken idd nie zo makkelijk... tenzij die 50.000 dr nix van wisten, en egt d88 een raket de lucht in te sturen, maar dat een klein groepje in een studio drnaast alles in scene deden zetten, dan zou t wel geheim kennen blijven amml vergezocht, maar t k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vdw Posted July 17, 2004 Report Share Posted July 17, 2004 Ik sluit me volledig aan bij Negno en Keezy. Er zijn zoveel mensen die aan dat project gewerkt hebben, als het nep was, zou er heus wel eentje z'n mond opengetrokken hebben. die argumenten slaan ook nergens op -de foto dat die wag wappert is van het moment dat die in de grond wordt gestoken, daardoor gaat die vlag wapperen, hij wordt met kracht naar beneden gedrukt. -ze zeggen zelf dat het op de maan erg licht moet zijn door de vele sterren die om de maan heen zitten, als je goed kijkt is de schaduw goed te zien wat er op duidt dat er behoorlijk wat licht is. En als er veel sterren zijn in verschillende posities dan krijg je dus ook meerdere schaduwen in verschillende richtingen Maar er zijn altijd mensen die het niet kunne of willen geloven en die gaan dan van die zielige verhaaltjes vertellen dat het niet egt gebeurt zou zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted July 17, 2004 Report Share Posted July 17, 2004 [quote name='Negno' date='Jul 17 2004, 11:56 AM'] Daarnaast; NASA is niet de enigste die op de maan is geweest. [/quote] Helaas is deze argument niet geldig. Er zijn alleen Apollovoertuigen op de maan geweest die eigendom zijn van de NASA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guddemeis Posted July 17, 2004 Report Share Posted July 17, 2004 ik vind ut er eigk best wel nep uitzien op die fotow! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted July 17, 2004 Report Share Posted July 17, 2004 [quote name='Keezy' date='Jul 17 2004, 05:56 PM'] [quote name='Negno' date='Jul 17 2004, 11:56 AM'] Daarnaast; NASA is niet de enigste die op de maan is geweest. [/quote] Helaas is deze argument niet geldig. Er zijn alleen Apollovoertuigen op de maan geweest die eigendom zijn van de NASA. [/quote] De Russen zijn toch ook al op de maan geweest? En anders alsnog, want in Amerika, Europa, Rusland en Azi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted July 17, 2004 Report Share Posted July 17, 2004 [quote name='Negno' date='Jul 17 2004, 07:02 PM'] [quote name='Keezy' date='Jul 17 2004, 05:56 PM'] [quote name='Negno' date='Jul 17 2004, 11:56 AM'] Daarnaast; NASA is niet de enigste die op de maan is geweest. [/quote] Helaas is deze argument niet geldig. Er zijn alleen Apollovoertuigen op de maan geweest die eigendom zijn van de NASA. [/quote] De Russen zijn toch ook al op de maan geweest? En anders alsnog, want in Amerika, Europa, Rusland en Azi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted July 17, 2004 Report Share Posted July 17, 2004 [quote name='Keezy' date='Jul 17 2004, 10:51 PM'] De Russen hebben onbemande voertuigen op de maan gezet. Maar hebben er geen mensen erop gezet. Ik bedoelde eigelijk mensen die op de maan zijn geweest. Dat heeft alleen de NASA voor elkaar gekregen. Sorry mijn fout! [/quote] Das waar ook jah. Mgoed, als ze er een onbemand voertuig op kunnen zetten dan ook wel een bemand voertuig, lijkt me. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted July 18, 2004 Report Share Posted July 18, 2004 (edited) Rusland had inderdaad nog een mens op een maan kunnen zetten. De reden dat mensen niet meer naar de maan gaan is omdat het te duur is. Veel te duur. Daarom zijn ze gestopt met bemande vluchten. Wist je dat het Internationale Space Station het duurste constructie ter wereld is? De bouw is geschat op ruim 50 miljard dollar! Edited July 18, 2004 by Keezy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blufflovergirl Posted July 19, 2004 Author Report Share Posted July 19, 2004 Dit kan ik dusj niet meer volgen!! maar tis tg wel un beetje interesant!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elinuh Posted July 20, 2004 Report Share Posted July 20, 2004 maar ik geloof toch wel dat maanlandingen egt zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted July 20, 2004 Report Share Posted July 20, 2004 Kweet niet pcies... K zou t niet hmml snappen als t amml fake is... Maar heb niet egt een mening Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted July 20, 2004 Report Share Posted July 20, 2004 [quote name='Blufflovergirl' date='Jul 19 2004, 12:08 PM'] Dit kan ik dusj niet meer volgen!! maar tis tg wel un beetje interesant!! [/quote] Tuurlijk is het intressant! Jij hebt deze topic geopend dus vind je het intressant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elinuh Posted July 20, 2004 Report Share Posted July 20, 2004 tis toch ook heel erg interessant? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted July 20, 2004 Report Share Posted July 20, 2004 [quote name='Keezy' date='Jul 18 2004, 10:00 PM'] Wist je dat het Internationale Space Station het duurste constructie ter wereld is? De bouw is geschat op ruim 50 miljard dollar! [/quote] Dat ze dan niet hier en daar wat bezuinigd hadden en de bespaarde kosten aan mij hadden gegeven, dan zou ik alle leden van pc-freakz een rondje geven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted July 24, 2004 Report Share Posted July 24, 2004 Ik heb die maanlanding toen op tv gezien t was spannend, en zag er erg ECHT uit. Ik denk niet dat het nep was, maar zo zijn er heel wat mensen die dingen beweren die echt of nep zijn, om anderen op een dwaalspoor te brengen wtf wat denk je bijvoorbeeld van het volgende uit de 80er jaren: volgens mensen van de EO moet je sommige plaatjes (LP's) nooit achterstevoren draaien, want dan hoor je boodschappen van de duivel Ik wist niet eens dat je plaatjes achterstevoren kunt draaien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted July 28, 2004 Report Share Posted July 28, 2004 Nou... Over plaatjes andersom draaien --> Kheb gelezen dat als je Hit me baby one more time van britney achterstevoren draait, dat je dan krijgt: Sleep with me I'm not to young... Kweet niet of het waar is, maar als t zo is lijkt me dat wel een redelijk 'duivelse' boodschap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted July 28, 2004 Report Share Posted July 28, 2004 ach als je in de duivel geloofd, geloof je ook in '[img]http://forum.pc-freakz.com/html/emoticons/censored2.gif[/img] heeft niets te maken met maanlandingen maja ken mij dat schele Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted July 29, 2004 Report Share Posted July 29, 2004 ik geloof ook wel in censuur snap nog steeds nie wrom da woord word gecensureerd, magoed... ik denk persoonlijk dat maanlandingen egt zijn, maar t zou best kennen dat t nie zo is, sluit k iig nie uit, ook gezien argumenten van die mensjes en k wil da nummer van britney wel x achterstevoren horen dan eik... is te doen denk, btje kloten op pc maar die duivel is eik wel een mafkees dan, als ie zn boodschappen in britneys platen gaat douwen zie al die satanisten al huppelen op britneys nummers... ik vertrouw vanaf nu niemand meer die britney-fan is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted July 29, 2004 Report Share Posted July 29, 2004 Whahaha, Nja Dat kan dan ook nog weer heej! Maar eh.. Duivel in platen gloof k tog niet zo in.. K gloof zoiezo niet in duivels.. Maar eh.. we gaan teveel offtopic denk k... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts