Jump to content

Verbod op drugsgerelateerde topics?

Gudde
 Share

Moet er een verbod komen op drugsgerelateerde topics op deze site?  

23 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Aangezien het spacecake topic tot een redelijke discussie leidt, leek het mij beter om er even een centraal topic over te starten met een simpele poll erbij. Hoe staan jullie dus tegenover een drugsgerelateerd topic?

wat bedoel je daarmee
discussie over drugsbeleid e.d. moet er juist wel zijn dat is goed
maar zoals dat spacecake ding, dus hoe gebruik ik drugs e.d. moet wel een verbod komen.

ja gewoon van die topics die met drugs te maken hebben zoals dat spacecake ding en weet jij veel wat we nog allemaal kunnen verwachten..

ik ben tegen een verbod, vrijheid van meningsuiting :handsup:
ik vin dat het gewoon moet kunne, het gaat toch ook vaak over bier, dan is een space keek net zo erg Jerry!

Ja maar chicks of drugs, is tog wel even heel iets anders. Tis beide niet goed voor het imago. Maar ik vind niet dat je op deze site reclame moet gaan maken voor space-cake en dat je ook het gevoel erbij gaat zetten, dat het lekker is enz, dat het een geweldig gevoel is.

Tuurlijk mag je wel over drugs praten, maar dat topic over space-cake is gwoon reclame maken voor drugs. En dat vind ik niet kunnen  :no:

Ik keek inderdaad erg op van het topic. Opzich staat dit (nog) niet in de regels. Maar ik ben wel van mening als er te veel over zulke dingen word gepraat/gepost met dat onderwerp (verwerken van de stof of het gebruik ervan) dat er een aanpassing komt in de regels en dus alle "drugs topics" verwijderd zullen worden.

Discussies zijn welkom, maar dan met argumenten enzo en niet over wat je er amml mee kan doen, en hoe lkker/slecht/vies het is.. :s

t Heeft een paar dagen geduurt voordat we in t nieuwe huis adsl > en dus internet hadden, en nu lees ik dit onderwerp.  :'(
t Is een goeie zaak dat er over drugs en drank wordt gesproken, maar recepten e.d. lijkt mij idd niet zo'n goed idee  :angel-not:

( Als ik de baas van de site was zou ik het eraf gooien > want het lezen van zo'n recept werkt wel uitnodigend om het eens te proberen, vooral als er dan ook wordt gezegd dat het niet zo extreem werkt als een jointje en zo............)

Ik weet niet of er glijk een verbod op de drugsgerelateerde topics moet komen... Dat vind ik dan wel erg ver gaan, want je moet wel over drugs kunnen praten, want als je er geheimzinnig over doet help je daar niemand mee. Maar recepten is dan tog misschien niet zo'n goed idee... Na ja.. Laat Pc-Fre@k maar beslissen :):