Jump to content

-RX- @ Botsing

The Doctor
 Share

Recommended Posts

Was geen pliesie bij zei robbert, dus als ik hem was zouk dat ding snel in de orginele staat brengen of daar in de buurt.

Kijk uit:

Deze site is overbekend bij de politie in leerdam... Kijk uit met wat je verklaart. Sommige dingen kan je misschien beter voor je houden over alcohol, de staat van die brommer etc... Ik ben ook door deze site genaaid bij de politie. Edited by ayelt

De politie mag deze site niet eens als bewijsmateriaal opvoeren :wierd:
Als jij gepakt bent door de politie op grond van deze site, dan kan dat helemaal niet volgens de regels.  Verklaringen of uitlatingen die hier gedaan worden, gelden niet als bewijsmateriaal en mogen ook niet als zo doende opgevoerd worden.

Ze hebben me gevonden door een foto met mij hoofd erop. Mijn hoofd is aangewezen. Het was een foto van deze site. Zo ben ik bij de pliesie beland... Deze site is dus wel bekend... ze hebben weken met foto's met mijn kop en pc-freakz eronder zitten zwaaien... Maar ik zei het alleen uit voorzorg (de teksen uit mijn vorige posts). Ik wist niet dat dat niet mag gelden als bewijsmateriaal, maar ze (de politie) kunnen wel aanwijzingen vinden in deze topic die aanleiding kunnen geven tot het tot stand brengen van flink lullige dingen. (je weet maar nooit of het misschien zelfs via via bij de politie op een een of andere manier terecht komt.) Edited by ayelt

Keej, dat is lullig dat ze een foto gebruiken van deze site, maar khad begrepen dat er geen politie bij het ongeluk was. De politie heeft er dan ook niks mee te maken en gaat er ook niks mee te maken krijgen.

Er komt gewoon iemand van de verzekering kijken.  Politie komt er helemaal niet aan te pas. Ook niet als de brommer opgevoerd is.

Mogt RX als schuldige worden aangewezen. Dan gaat er iemand van zijn verzekering de schade opnemen van de automobilist. Dan komen ze bij de brommer van RX kijken, zien ze dat deze opgevoerd is, dan betalen ze de schade van de automobilist uit, maar ze rekenen het door aan RX en de schade van zijn brommer wordt helemaal niet uitbetaald (vanzelfsprekend)

Ik zal zorgen dat er in de disclaimer komt te staan dat dit een prive site is (is het ook) en er dus geen overheids instanties op de site mogen komen. Sowieso moeten ze eerst registeren enzo, voordat ze de meeste dingen kunnen lezen.

In Asperen woont Piet Pijp > oftewel Piet de Groot in de Middelweg ( van DPR = Dutch Racing Power) hij maakt oa uitlaten voor racemotoren en zo, maar hij kan ook allerlij dinge maken en draaien voor brommers. Misschien moet je eens een praatje gaan maken bij hem. Hij woont 2 huizen voor de oude huis van Radoforce....... t is gloof ik Middelweg 47