PC-fre@k Posted June 20, 2004 Report Share Posted June 20, 2004 Was geen pliesie bij zei robbert, dus als ik hem was zouk dat ding snel in de orginele staat brengen of daar in de buurt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vdw Posted June 20, 2004 Report Share Posted June 20, 2004 Ja, als hij de schuld krijgt moettie hem heel snel in orginele staat brengen. Anders mag die zelf de schade aan de auto gaan betalen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ayelt Posted June 20, 2004 Report Share Posted June 20, 2004 (edited) Kijk uit: Deze site is overbekend bij de politie in leerdam... Kijk uit met wat je verklaart. Sommige dingen kan je misschien beter voor je houden over alcohol, de staat van die brommer etc... Ik ben ook door deze site genaaid bij de politie. Edited June 20, 2004 by ayelt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted June 20, 2004 Report Share Posted June 20, 2004 verplaats het topic anders ff naar hlc chat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ayelt Posted June 20, 2004 Report Share Posted June 20, 2004 ja da's denk ik heel verstandig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vdw Posted June 20, 2004 Report Share Posted June 20, 2004 De politie mag deze site niet eens als bewijsmateriaal opvoeren Als jij gepakt bent door de politie op grond van deze site, dan kan dat helemaal niet volgens de regels. Verklaringen of uitlatingen die hier gedaan worden, gelden niet als bewijsmateriaal en mogen ook niet als zo doende opgevoerd worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ayelt Posted June 20, 2004 Report Share Posted June 20, 2004 (edited) Ze hebben me gevonden door een foto met mij hoofd erop. Mijn hoofd is aangewezen. Het was een foto van deze site. Zo ben ik bij de pliesie beland... Deze site is dus wel bekend... ze hebben weken met foto's met mijn kop en pc-freakz eronder zitten zwaaien... Maar ik zei het alleen uit voorzorg (de teksen uit mijn vorige posts). Ik wist niet dat dat niet mag gelden als bewijsmateriaal, maar ze (de politie) kunnen wel aanwijzingen vinden in deze topic die aanleiding kunnen geven tot het tot stand brengen van flink lullige dingen. (je weet maar nooit of het misschien zelfs via via bij de politie op een een of andere manier terecht komt.) Edited June 20, 2004 by ayelt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vdw Posted June 20, 2004 Report Share Posted June 20, 2004 Keej, dat is lullig dat ze een foto gebruiken van deze site, maar khad begrepen dat er geen politie bij het ongeluk was. De politie heeft er dan ook niks mee te maken en gaat er ook niks mee te maken krijgen. Er komt gewoon iemand van de verzekering kijken. Politie komt er helemaal niet aan te pas. Ook niet als de brommer opgevoerd is. Mogt RX als schuldige worden aangewezen. Dan gaat er iemand van zijn verzekering de schade opnemen van de automobilist. Dan komen ze bij de brommer van RX kijken, zien ze dat deze opgevoerd is, dan betalen ze de schade van de automobilist uit, maar ze rekenen het door aan RX en de schade van zijn brommer wordt helemaal niet uitbetaald (vanzelfsprekend) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ayelt Posted June 20, 2004 Report Share Posted June 20, 2004 ow dan ist goed:d Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted June 20, 2004 Report Share Posted June 20, 2004 Ik zal zorgen dat er in de disclaimer komt te staan dat dit een prive site is (is het ook) en er dus geen overheids instanties op de site mogen komen. Sowieso moeten ze eerst registeren enzo, voordat ze de meeste dingen kunnen lezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 20, 2004 Author Report Share Posted June 20, 2004 jah, maar mijn brommer is nbie opgevoerd, neej hij loop netjes 50, harder vink zow eng Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-RS- Posted June 20, 2004 Report Share Posted June 20, 2004 daar hep je glijk in robbert 50 is hard zat ik rij 45 maar jij rijd mij al met 50m poep maar da maak nie uit hoor:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 20, 2004 Author Report Share Posted June 20, 2004 drom, maarja, voorlopig staatie stil, wie heb dr toevallig nog een rechts deel van het stuur liggen, zon stangetje vaar je gas handvat op vastzit, een nieuwe kost 50euro, en da vink echt belachelijk, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted June 20, 2004 Report Share Posted June 20, 2004 (bijna) Alles is origeneel belachelijk duur Dis trouwens echt een onderwerp voor vdw, ofniet Mous!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vdw Posted June 21, 2004 Report Share Posted June 21, 2004 @negno zeker weten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 21, 2004 Author Report Share Posted June 21, 2004 jah, ent probleem is dak et nergens anders ken vinde , echt genaaid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted June 21, 2004 Report Share Posted June 21, 2004 Custom build zelf (laten) maken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 22, 2004 Author Report Share Posted June 22, 2004 jah doek dat maar denk, staafie alumunium hale, en draaien @ draaibank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vdw Posted June 24, 2004 Report Share Posted June 24, 2004 heb je al bij www.50cc.nl gekeken? Daar hebben ze best veel rotzooi en je kan natuurlijk ook altijd ff mailtje sturen naar Motorhispania NL om te vragen waar ze reserve-onderdelen verkopen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 24, 2004 Author Report Share Posted June 24, 2004 zowzow, hij rijd weer ik heb ff een provosorisch buisje gemaakt, maar et werkt, en dat originele aluminium buisje gaat samen met alu-voetsteunste naar de aluminum lasser, die gaat ff make voor meij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted June 25, 2004 Report Share Posted June 25, 2004 In Asperen woont Piet Pijp oftewel Piet de Groot in de Middelweg ( van DPR = Dutch Racing Power) hij maakt oa uitlaten voor racemotoren en zo, maar hij kan ook allerlij dinge maken en draaien voor brommers. Misschien moet je eens een praatje gaan maken bij hem. Hij woont 2 huizen voor de oude huis van Radoforce....... t is gloof ik Middelweg 47 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 25, 2004 Author Report Share Posted June 25, 2004 neej tis al geregeld hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts