Keezy Posted June 16, 2004 Report Share Posted June 16, 2004 Misschien een leuk idee om een soort smileyverzameling te maken, misschien kunnen er dan een paar op het forum gebruikt worden! Deze vind ik het leukste Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted June 16, 2004 Author Report Share Posted June 16, 2004 Of deze: Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted June 17, 2004 Report Share Posted June 17, 2004 Ik weet niet ofdat dat zon heel goed idee is, en op het forum gebruiken wij uitsluitend MSN of standaard IPB emoticons. Zoals hiernaast te zien (en in de lange lijst) . Er zijn hooguit 1 a 2 uitzonderingen en daar wil ik het graag bij houden. Dus als je emo's vind zoals die hiernaast die we nog niet hebben wil ik er wel over nadenken (het is erg veel werk ze toe te voegen in de huidige versie van IPB) maar die jij nu post heb ik liever niet in gebruik Link to comment Share on other sites More sharing options...
skategast Posted June 17, 2004 Report Share Posted June 17, 2004 het maakt mij nie uit, al zijn ze wel leuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted June 17, 2004 Report Share Posted June 17, 2004 k gebruik die dingen toch nie dus laat ze dr mar mooi uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted June 17, 2004 Report Share Posted June 17, 2004 ik gebruik ze ook nooit om t nouw helemaal aan te gaan klikken handiger is als je gewoon de code uit je kop en maar ik ken alleen deze: : P Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted June 18, 2004 Report Share Posted June 18, 2004 k heb eens een site gezien waar heel veel van die verschillende emoticons werden gepost, was op zich best leuk, maar ik denk dat die dingen vooral praktisch moeten zijn bij de tekst die je post........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted June 20, 2004 Report Share Posted June 20, 2004 Ook dat, maar ik ben er erg voor om alles een beetje in de dezelfde stijl te houden. Anders word het maar een zooitje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted June 20, 2004 Report Share Posted June 20, 2004 eigenlijk zijn het er nu al te veel... overzicht gaat beetje weg als je op dat lijstje klikt alleen die van msn lijkt me eik wel voldoende Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted June 25, 2004 Report Share Posted June 25, 2004 Die enkele die jij hebt gemaakt HiP moeten we houden, bijv. die van das eigenlijk een btje een mascotte van deze site want die heb ik verder nergens gezien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts