Retrail Posted June 16, 2004 Report Share Posted June 16, 2004 Zoals jullie hebben kunnen lezen komt er een PC-freakZ.com nieuwsbrief. Missen er nog dingen in het lijstje die er echt bij moeten? Zoja, meldt dit dan even! [quote]PC-FREAKZ.COM NIEUWSBRIEF 15-06-2004 22:03 De PC-freakZ.com Nieuwbrief Aanmeldingen kunnen vanaf vandaag plaatsvinden! We hebben de database meerdere malen grondig getest en vonden het wel tijd worden voor een release. Maar voodat je aanmeldt, wil je natuurlijk eerst weten wat je te wachten staat. We zijn van plan er de volgende dingen in te verwerken: [b]Nieuws van de site en van het forum Welke Photo-Shoot updates er hebben plaats gevonden Welke Photo-Shoots er op de agenda staan Tuturials die te maken hebben met de computer Het oplossen van computer problemen Ingezonden stukken (begin maar vast met mailen) Geplande werkzaamheden van PC-freakZ.com Wedstrijd - met natuurlijk een passende PCZ prijs[/b] En wie weet nog wel veel meer, aan dit lijstje kunnen geen rechten worden ontleend en dient alleen ter indicatie. We denken de nieuwbrief eens in de 1 a 2 weken te verzenden, dat ligt aan de hoeveelheid inhoud die we in deze tijd hebben verzameld. [/quote] Link to comment Share on other sites More sharing options...
skategast Posted June 16, 2004 Report Share Posted June 16, 2004 ut lijkt me wel mooi, ik heb me al opgegeven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted June 16, 2004 Report Share Posted June 16, 2004 Gooi je gewoon alle titels van de topics erin zker? en maybe de nieuwe (mislukte) koppels van het knuffelhoekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted June 16, 2004 Report Share Posted June 16, 2004 hoe groot wordt/is da ding eik? in kb's bdoel k dan he strax zit me mailbox weer vol... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Retrail Posted June 16, 2004 Author Report Share Posted June 16, 2004 je PC-FreakZ.com inbox is groot zat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted June 17, 2004 Report Share Posted June 17, 2004 niet iedereen heb die retrail Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted June 17, 2004 Report Share Posted June 17, 2004 Hij zal eigenlijk alles van internet afhalen, dus misschien 50/100 kb mailbox ruimte? Zo kan je ook in het archief kijken ofzo (moek nog ff over nadenken...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted June 17, 2004 Report Share Posted June 17, 2004 oke, dan weet ik iig dat k m nie naar me hotmail moet laten sturen wilde k eerst doen, maar die zit al veelste vol... ken idd wel naar me pc-freakz.com inbox... want die hebbik!! danku voor de info Link to comment Share on other sites More sharing options...
skategast Posted June 17, 2004 Report Share Posted June 17, 2004 ik ook, maar kwak um maar in me hotmail, dan vink hem wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
joost_ Posted June 20, 2004 Report Share Posted June 20, 2004 kheb ook geen pc-freakz.com inbox.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted June 20, 2004 Report Share Posted June 20, 2004 @ Joost, ALLE MOD's krijgen er een op het moment dat ze moderator worden. (ff info tussendoor) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts