PC-fre@k Posted June 11, 2004 Report Share Posted June 11, 2004 Mijn vader zag gister avond bij de whilhelminaschool, (vanaf het station komend zeg maar) een politie auto aankomen met een snelheid van rond de 100/120 de ging de bocht in vol op de rem richting de afslag noorderveld/gymzaalnoord waarop hij nogmaals vol gas gaf, hierna sloeg hij de afslag noorveld in en kon mijn vader hem niet meer zien. Even later komt mijn vader thuis, beetje achter gekeken en voor maar nergens meer die politie auto te zien en ook geen sirenen oid. Weet er iemand wat er aan de hand was gister bij het noorderveld? Ik heb FP al geprobeer te bellen maar die zijn niet thuis, op internet is ook niks te vinden en zn mobiele nr heb ik niet. (ook niet hier posten) Beetje maf.. ze zouden toch niet rondkrossen voor niks? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted June 11, 2004 Report Share Posted June 11, 2004 miss snelle scooter oid die achtervolgd werd... kan vanalles zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted June 11, 2004 Report Share Posted June 11, 2004 kzie mn naam staan heeft er niemand de scanner geript toevallig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 11, 2004 Report Share Posted June 11, 2004 kheb giste niks gezien/gehoort hier , vaag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skategast Posted June 11, 2004 Report Share Posted June 11, 2004 ik ook nie, en ik woon er dus letterlijk naast, maarja, da kan ook aan mijn muziek liche Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted June 12, 2004 Report Share Posted June 12, 2004 ik heb wel een scanner, maar er zitten verkeerde zekeringen in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted June 13, 2004 Report Share Posted June 13, 2004 andere erin zetten dan zijn niet zow duur hoor, zekeringen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts