Hoiman Posted June 10, 2004 Report Share Posted June 10, 2004 Wat las ik net op internet: Niet toeteren bij winst Oranje den haag - Supporters van Oranje, dat volgende week zijn eerste wedstrijd in Portugal speelt, kunnen tijdens het Europees kampioenschap wel eens van een koude kermis thuiskomen als zij geluidsoverlast veroorzaken of vlaggen uit hun auto steken. Zinloos toeteren wegens een doelpunt van het Nederlands elftal kan de supporter op een boete van 95 euro komen te staan. Ook let de politie op vlaggen die uit de auto steken. Alle ornamenten die meer dan 20 centimeter uitsteken, kunnen hun eigenaar een boete van 100 euro opleveren. Hangen de oranje-attributen nog verder uit de auto, dan kan dat bedrag oplopen tot 260 euro. Ook in Groot-Brittanni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted June 10, 2004 Report Share Posted June 10, 2004 wat een onzin die turken mogen tog ook als ze winnen met amml vlaggen rond gaan rijden en schreeuwen en brabbelen? wrom mogen wij dan niet vlaggetjes uitsteken en toeteren? *toet toet!* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 10, 2004 Report Share Posted June 10, 2004 Jaaah, donderop, echt ik gaat mn luchthoorn inbouwe, en lekker aanzette wat een onzin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted June 10, 2004 Report Share Posted June 10, 2004 Ik denk alleen niet dat JP hier nou direct voor zorgt. Mgoed, als het echt te gevaarlijk wordt, moeten maar waarschuwingen geven en anders boetes. Als je helemaal geen orde handhaaft schiet het ook niet op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted June 10, 2004 Report Share Posted June 10, 2004 Een klein btje met vlaggen zwaaien, en toeteren vind ik btw best leuk, je mag tog best laten zien dat je blij bent en zo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts