NientjuH Posted June 2, 2004 Report Share Posted June 2, 2004 FF een TIP: Doe je vakantiekaarten optijd op de bus!!!! Wij hadden onze kaarten vorig jaar bij de receptie van het appartementencomplex afgegeven.. Daar zouden ze ze op de brievenbus doen. Nou bleek dat niemand die ooit heeft gehad Behalve mijn eigen kaarten, die ik later pas afgegeven had. Vandaag kreeg mijn moeder een mail van haar vriendin, die vol verbazing schreef dat ze een kaart vanuit Tenerife vandaag ontvangen had... VAN ONS! van zown btje dus een jaar geleje Even later belt mijn tante met hetzelfde verhaal... Zo hebben we het van nog 2 anderen al gehoord.. Toch wel bizar vonk Gaan we dit jaar ni op vakantie... hebben ze tog een kaartje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
~mayow~ Posted June 2, 2004 Report Share Posted June 2, 2004 kvin ook wel Bizar kheb ook zoiets op ut jeugdjournaal gzien! maar dat was een kaart die naar 50 jaar ofzo aankwam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blufflovergirl Posted June 2, 2004 Report Share Posted June 2, 2004 Hahahha.. cowl ik was zuh vergeten om op de bus te doen toen ik op vakantie was in zuid-frankrijk en toen hebk ik zuh hier in nieuwland op de bus gedaan.. niemand heeft dr wat van gemerkt!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NientjuH Posted June 2, 2004 Author Report Share Posted June 2, 2004 [19:10] Anhilde| Wat rondgaat komt weerom: Ik heb vandaag een kaart van je gekregen! Leuk! krijg je dit soort reacties Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meisziej Posted June 2, 2004 Report Share Posted June 2, 2004 Ow, dat hebben wij ook een x gehad! En een kaart voor mij die eerst naar Oostenrijk ipv Oosterwijk ging Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted June 2, 2004 Report Share Posted June 2, 2004 stuur gwoon geen kaartjes maar anders stop ik ze sowieso zelf daaroz in de brievenbus, komen meestal na week aan ofzo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NientjuH Posted June 2, 2004 Author Report Share Posted June 2, 2004 Jah maar daro hadde ze dus geen brievenbussen op straat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 6, 2004 Report Share Posted June 6, 2004 nah ik doe ze zelf altijd gewoon in de brievebus in een dorpje, dan gaatet meestal wel goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts