007 Posted May 30, 2004 Report Share Posted May 30, 2004 UTRECHT - 29/05/04 - De 19-jarige student Sebastiaan Westmeijer gaat officieel bezwaar aantekenen tegen een bekeuring die hij onlangs kreeg, terwijl hij voldeed aan een opdracht van een agent. Dat meldt De Telegraaf zaterdag. Vorige week zaterdag was hij in de auto met enkele vrienden onderweg toen hij in Schagen op een controlepost van de verkeerspolitie stuitte. De student moest zijn autopapieren laten zien. Hij had echter zijn rijbewijs niet bij zich en kon de verzekeringspapieren niet vinden in de auto, waarop hij besloot zijn vader te bellen om te vragen waar de documenten lagen. De agent zag de jongen bellen en vroeg hem een stukje achteruit te rijden. Dus dat deed de student. Toen hij daar stond, werd hij door de agent op de bon geslingerd voor bellen tijdens het rijden. Later kwam daar nog een boete bij van vijftig euro, omdat hij zijn papieren niet in orde had. _____________________________ Wat zijn er tog ijverige agenten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted May 30, 2004 Report Share Posted May 30, 2004 Als die politiemensen het echt daarom deden waar moet het dan nog heen. Ipv voorkomen, lokken de pliesies juist uit; dwaasheid En het is ook nog eens heel triest en zeer laag van die gasten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted May 30, 2004 Report Share Posted May 30, 2004 en t slaat nerges op, en tis gwoon stom eik politie kan aanzetten tot overtredingen, om die vervolges te bekeuren... naja, k zal arjan vdw dr eens over ondervragen, die weet wel of da mag of nie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted May 30, 2004 Report Share Posted May 30, 2004 hehe, dan ben je ff genaaid Kan je beter op de provinciaale weg gaan rijden he Robbert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted May 31, 2004 Report Share Posted May 31, 2004 Jah, politie ik ree perongeluk op de provincieale weg, zagk een politie achter me rije, dusk denk vraag ff waark heen moe, krijgk verdomme nog een boete omdak nie op de provinciale weg mag rije Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted May 31, 2004 Report Share Posted May 31, 2004 ik heb gewoon nog nooit een boete gehad. Vind ik eigelijk een dure hobby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts