Letzlo Posted May 13, 2004 Report Share Posted May 13, 2004 (edited) [b]Gamers worden ouder[/b] Velen denken dat "gamers" vooral tieners zijn. Een onderzoek van de Entertainment Software Association (ESA) heeft echter aangetoond dat de gemiddelde leeftijd van een gamer 29 jaar is. Verder lijkt online gamen steeds populairder te worden, 43 procent speelt meer dan Edited May 13, 2004 by Letzlo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted May 13, 2004 Report Share Posted May 13, 2004 Zowzo, d'r wordt flink gegamed in Amerika. Ik denk trouwens wel dat dat in Nederland ook het geval is. Als ik een keer online ga (meestal UT2004 of COD) dan is misschien wel de helft Nederlands (soms) Tegenwoordig zijn in een hoop huishoudens ook computers, met internet, dus zal er ook wel aardig gegamed worden. 'k vind 't trouwens wel cool dat er steeds meer ouder gamers zijn, maar volgens mij zijn er ook veel meer jongere gamers. Kijk maar in Amerika; daar beginnen ze al op hun 6e en ik ken ook genoeg koters die al online zitten te gamen wel gezellig hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts