Letzlo Posted May 10, 2004 Report Share Posted May 10, 2004 Phantom-gameconsole wordt onthuld op E3 Door Yoeri Lauwers - maandag 10 mei 2004 - 15:56 - Bron: Infinium Labs - Submitter: Gordijnstok - Views: 11.025 Toen Infinium Labs vorig jaar bekendmaakte mee te gaan spelen op de consolemarkt was er eigenlijk niemand die het bedrijf helemaal au serieux nam. Toen Kevin Bacchus, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted May 10, 2004 Report Share Posted May 10, 2004 Hmmz.. dat abonnement gebeuren vind k tog n flink groot minpuntje... Op de E3 trouwes ook het nieuwe dingetje van Nintendo de DS ask ut goed heb kijk dat heeft wel een grotere kans! mooie handheld met n dubbel scherm! mjah Nintendo he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Retrail Posted May 10, 2004 Report Share Posted May 10, 2004 Lijkt me wel een vet concept. Games downloaden voor maar 30 dollar per maand De Nintendo DS lijkt me idd een cool dingetje Maar de PSP (Playstation Portable) lijkt me nog veel vetter. Wordt daar ook geshowt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted May 10, 2004 Author Report Share Posted May 10, 2004 hele battle van handhelds nintendo maakt denk k dan meer kans, meer ervaring en goeie reputatie met hun gameboys... maar altijd goed, da concurrentie, prijzen dalen dan en k vind van dat abonnement ook btje vaag, mgoed... btw dit is me [b]1000e post![/b] vink mooi hoa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted May 10, 2004 Report Share Posted May 10, 2004 @ Retrail tis niet games donwloaden voor 30 dollar per maand he [quote]Via dit online abonnement zal men vervolgens games kunnen aankopen, huren en demo's downloaden[/quote] de kosten van een spel komen er dus nog eens bovenop, alleen demo's downloaden en spellen huren, maar wat je je daarbij voor moet stellen ik weet ut nie.. spelletje spele voor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted May 10, 2004 Author Report Share Posted May 10, 2004 (edited) en wat d8 men van een soort van handheld windows pc? [img]http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1084203033.jpg[/img] [quote]Met de Vaio VGN-U70, zoals het apparaat gedoopt werd, wil Sony de kleinste Windows-pc ter wereld produceren. Met zijn afmetingen van 16,7x10,8x2,6cm en een gewicht van slechts 550 gram kan dit apparaat inderdaad niet groot genoemd worden. Deze afmetingen worden overigens voor een groot deel ingenomen door het 800x600 LCD-scherm.[/quote] [quote]Het centrale brein van deze dunne jongen wordt gevormd door een 1GHz Pentium M-processor gecombineerd met de i855GM-chipset van Intel. Verder is de U70 uitgerust met 512MB geheugen en 20GB hardeschijfruimte. De ingebouwde draadloze netwerkkaart ondersteunt de 802.11g-standaard en uitbreidingsmogelijkheden zijn aanwezig in de vorm van een CompactFlash-lezer, Memorystick Pro-slots en een USB 2.0-poort. Al deze power wordt gevoed door een ultradunne batterij die het ongeveer 150 minuten moet volhouden, met behulp van een externe batterij kan deze duur opgekrikt worden tot meer dan vijf uur. De prijs van al dit moois zal zich rond de 1.900 dollar situeren.[/quote] vonk ook wel vet Edited May 10, 2004 by Letzlo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted May 10, 2004 Report Share Posted May 10, 2004 en dan die prijs, bijna 2000 dollar man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 geef mij maar gewoon een laptop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts