Jump to content

Als meisjes NEE zeggen,

007
 Share

Recommended Posts

Uit de krant van 5 mei jl.

Groepsverkrachting 14-jarig meisje in Rotterdam

ROTTERDAM - Een 14-jarig meisje uit Rotterdam blijkt op 3 maart in een woning in de wijk Beverwaard door vijf jongens te zijn verkracht. De politie hield afgelopen maandag vijf verdachten aan, Rotterdammers van tussen de 13 en 16 jaar oud. Dat maakte de politie woensdag bekend.

Het meisje was de woning binnengelokt door een vage bekende van haar. De jongen verkrachtte haar. Vier andere jongens, die naar het huis waren gekomen, misbruikten het meisje ook. Het slachtoffer wist daarna te ontsnappen, maar durfde pas later aangifte te doen. De jongens hebben bekend en worden donderdag voorgeleid aan de officier van justitie.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Oud nieuws...................... wtf

[u]Maar vanochtend las ik in de krant dat een 17-jarige jongen die het hoorde het volgende zei: [/u]

"Het schokt me niet echt. Het is niet normaal maar het gebeurt wel meer. Die jongens hadden niets te doen, het was toeval. Je weet hoe dat gaat. Een jongen probeert een meisje te versieren en toen ze niet wilde, ging hij een stapje verder."

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Nou vraag ik jullie: Als een meisje [b]NEE[/b] zegt bedoelt ze dan JA ??????

Helemaal verkeerd  :no:

Als een Meisje [b]NEE[/b] zegt bedoelt ze van alles, [b]MAAR [u]GEEN JA [/u][/b]

Ze kan bedoelen:
Ik zeg nu nee, want ik moet eerst nog eens afwachten hoe je bent, en nee is veiliger.
Ik zeg nu nee, maar als later blijkt dat je leuk bent kan het wel eens ja worden.
Ik zeg nu nee, want ik vind dat je veel te hard van stapel loopt.
.............................................enz.

Als een meisje NEE zegt, moet je vragen waarom dat ze dat zegt, en het respecteren  (Yes)

Die gozers zijn triest!!!

Als een meid (of een jongen!) niet wil, dan wil hij/zij niet! En zowieso in de praktijk is ut ook niet iets van vragen maar het moet spontaan gaan.

NEE = NEE, dan moeten ze maar een PAARD/SCHAAP *** dat is dan nog iets minder erg. En dat is al zwaar triest!

idd
NEE=NEE
lijkt me simpel :)
waarom is dat voor zulke mgole zo moeilijk te begrijpen
trouwes geldt ook voor jongens :)

kvind egt gwoon zielig, jonges die meisje gaan verkr88, en himml zo'n reactie als: schokt me nie egt, gebeurt wel meer...

hup, lul draf! en bij pedo's ook! (heb t nu over t mannelijk geslacht he dat misdrijven begaat...) k vind da egt nie kunnen, hoe respectloos kan je zijn tegenover meisjes...

stel debielen :):

wtf Zieke geest om zoiets te doen, maar ook zo'n reactie van zo'n 17-jarige jongen: "Je weet hoe dat gaat" Dat wil ik nog geen eens weten en het is al erg zat dat 't gebeurt. Als ze echt zo graag willen dan gaan ze maar naar de vrouwen van lichte zede toe en dan spoor je nog niet vind ik, mgoed...
:withstupid:
Nee is idd gewoon nee, je hebt een vrije wil en die mag niet geschaad worden.

lul draf zegt Lars dan :): mjah daar vinde ze wel n oplossing voor denk k zo, gwoon voor de rest vant leve erges opsluite in n donker hol ofzo, contact met ieder mogelijke slachtoffer verbieden heb je ze veel meer mee.. en dan desnoods alnog de lul draf :): mgoed nee is voor sommige nogal moeilijk te begrijpen, k weet ok nie wat ut is, mjah msschien komt wel doordat de aanhouder wint? k weet ut ok nie hoor :):

nee zeggen heeft dus eigenlijk helemaal geen nut, want als je nee zegt word je verkracht en als je ja zegt gebeurt het ook, alleen heet het dan geen verkrachten omdat je er mee hebt toegestemt... apparte wereld toch :'( naja, hoop dat ik dit nooit meemaak eigenluk, want dit wens je echt helemaal niemand toe!!