The Doctor Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 tegen het vele Off-topic bij mini en thijs, nu een eigen topic, wat vinden jullie hiervan?? , ook op aandringen van mier!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini..Num Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 [quote name='-RX-' date='Apr 28 2004, 04:50 PM'] tegen het vele Off-topic bij mini en thijs, nu een eigen topic, wat vinden jullie hiervan?? , ook op aandringen van mier!! [/quote] whahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted April 28, 2004 Author Report Share Posted April 28, 2004 enne heeft letzlo hier nog wat op te zegge?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
its_me Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 ja kom op lars wa heb je hierop te zegge Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndereNaam Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 Tis waar Lars, geef maar toe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 In de sb ben je nou ook goed bezig lars, en mireille trouwens ook (heh, 'k kan 'r ook wel een beetje over meepraten maar doe vooral wat jullie zelf willen! ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blufflovergirl Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 Ik verwacht dat het nix wordt.. net zow als bij lisette.. srry, niet lullig bedoelt hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted April 28, 2004 Author Report Share Posted April 28, 2004 als mini nou ff naar swoerd kom, kent nog wat worde!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 Net als zoveel van dit soort topics is dit ook weer een topic dat nergens op slaat. Als iemand een paar vriendelijke woorden tegen een ander zeg, "zou het zomaar ineens iets kunnen worden". Nou volgens mij wordt het niets Ik hoop dat er door dit topic geen valse verwachtingen zijn gewekt. BTW volgens mij heeft geen enkel topic over zulke onderwerpen effect, je zult het toch zelf moeten doen En je kunt niemand dwingen om verliefd te worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini..Num Posted April 29, 2004 Report Share Posted April 29, 2004 jah ik ga naar s"woerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
its_me Posted April 29, 2004 Report Share Posted April 29, 2004 hehe eindelijk mier gaat naar s'woerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted April 29, 2004 Author Report Share Posted April 29, 2004 heey, betezz, nou lars nog :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted April 29, 2004 Report Share Posted April 29, 2004 ja die gaat nie, dus zit mier nog zonder lars, maar dat boeit lars nie want die gaat mooi nar jenneke toe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini..Num Posted April 29, 2004 Report Share Posted April 29, 2004 [quote name='Krop' date='Apr 29 2004, 05:57 PM'] ja die gaat nie, dus zit mier nog zonder lars, maar dat boeit lars nie want die gaat mooi nar jenneke toe [/quote] idd krop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted April 29, 2004 Report Share Posted April 29, 2004 topic kan close op eik na laatste gesprek tussen mier en mij... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted April 29, 2004 Author Report Share Posted April 29, 2004 aah, echtwaar en mier was nog zo dol op je, najaseg, valt weer tegen van deze 2 dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted April 29, 2004 Report Share Posted April 29, 2004 ja sorry, ken dr ook nix aan doen he... gevoel kun je nie dwingen, en als je al wat voelt voor een ander, naja, dan moet je eerlijk zijn voor jezelf en tegenover ieder1 die betrokken is... en da doet k dan ook maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini..Num Posted April 30, 2004 Report Share Posted April 30, 2004 [quote name='Letzlo' date='Apr 29 2004, 07:16 PM'] ja sorry, ken dr ook nix aan doen he... gevoel kun je nie dwingen, en als je al wat voelt voor een ander, naja, dan moet je eerlijk zijn voor jezelf en tegenover ieder1 die betrokken is... en da doet k dan ook maar [/quote] en dat heeft ie idd gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted April 30, 2004 Author Report Share Posted April 30, 2004 nou, dan mag deze wel dicht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts