Radoforce Posted April 27, 2004 Report Share Posted April 27, 2004 ik word nog eens een top fotograaf vanavond heb ik ongeveer 2 uur lang in de vensterbank gezeten, achter de camera om mooie foto's te maken van het onweer ongeveer 500 fotos gemaakt en 10 filmpjes 2 filmkjes waren sucses vol en ongeveer 10 goede fotos heb ik gemaakt bijlage: dit zijn 3 fragmentjes van het beste filmpje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted April 27, 2004 Author Report Share Posted April 27, 2004 (edited) dit is een foto van de bliksem eigenlijk had ik net er naast gemikt je moet maar geluk hebben dat de bliksem komt als je hebt afgedrukt, en dat ik op het stukje komt dat je in beeld hebt voor de duidelijkheid het was dus pikkedonker ik kon niet eens zien of de daken in beeld waren of niet dat het licht is op de foto is de weerkaatsing van het bliksem licht in de wolken wel mooi Edited April 27, 2004 by Radoforce Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted April 27, 2004 Author Report Share Posted April 27, 2004 en dit is echt mn beste foto van de 2 uur hier zie je tenminste boven in een staartje van de bliksem straal ", weer te l Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted April 27, 2004 Author Report Share Posted April 27, 2004 dit is aan het begin van het onweer het was net donker genoeg, voor een langere sluitertijd Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndereNaam Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 Die laatste slaat wel heel mooi in dat huis zeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted April 28, 2004 Author Report Share Posted April 28, 2004 deze is van een pasardagen terug een werkijdende auto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 Ik vind die tweede foto wel heel vet. Wel cool om zelf zulke foto's te maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 jah idd wel cool, alleen je moet wel precies op tijd zijn voor de bliksem dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 idd wel vet wel veel geluk voor nodig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted April 28, 2004 Author Report Share Posted April 28, 2004 ik heb een eigen manier ontwikkeld allerlijk moeilike instellingen gedaan ff eerst uitproberen zo kan ik ongeveer 40 seconden van een minuut vastleggen zo word de kans groter dat er een redelijke bij zit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 28, 2004 Report Share Posted April 28, 2004 Sluitertijd instellen ofnie? Moet ook wel als je int donker wil gaan fotograferen, 'n fliters heeft niet echt veel nut bij 't fotograferen van bliksem. Krijg je trouwens wel coole foto's, net zoals die van die auto die voorbij reed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
~mayow~ Posted April 30, 2004 Report Share Posted April 30, 2004 kvin ut wel mooie foto's hor!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted May 4, 2004 Report Share Posted May 4, 2004 wanneer komt de nieuwe serie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
-RS- Posted May 4, 2004 Report Share Posted May 4, 2004 kvin ut nie zo bijzonder hoor misschien een goed idee om door andere gemaakte fotos te fotograferen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted May 4, 2004 Author Report Share Posted May 4, 2004 @ peter: -?- ja... de nieuwe serie komt waarschijnlijk mogen had hem al lang af, maarer waren enige problemen we zijn er nog aan aan het werken Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted May 4, 2004 Report Share Posted May 4, 2004 'we' ? tijd dat je leert uppen, zou veel makkelijker zijn as je wat grotere shootjes maak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted May 4, 2004 Author Report Share Posted May 4, 2004 ja, ron moet me eens les gaan geven dr in dan leer ik m wel natuurkunde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now