007 Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 er zijn weer twee koninklijke trouwjurken te bewonderen: [url="http://kongehuset.dk/gallery.php?dogtag=k_dk_aktuelt_billed&id=27"]http://kongehuset.dk/gallery.php?dogtag=k_...lt_billed&id=27[/url] das de eerste, van Mary Donaldson die met de kroonprins van Denemarken is getrouwd, en [url="http://www.casareal.es/boda/enlace/enlace.html"]http://www.casareal.es/boda/enlace/enlace.html[/url] das de tweede, van Letizia Ortiz Rocasolano, ze is gisteren met de kroonprins van Spanje getrouwd. vertel maar eens wat jullie hier van vinden...... plaatjes plakken lukte mij oeoa manier niet goed / ze waren te groot / dus daarom maar de website waarop ze te vinden zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansuh Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 die van Mary Donaldson was mooi alleen mochtie wel iets witter, vond m een beetje te goudkleurig die andere vink niej mooi, hou niet zo van trouwjurken-met-lange-mouwen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted May 23, 2004 Author Report Share Posted May 23, 2004 Die spaanse vond ik ook niet echt zo mooi. Maar die van Mary wel , alleen 't was nog iets mooier geweest als ze een mooie ketting omhad, 't was er nou een beetje kaal vond ik. (niet dat ik daar problemen mee heb hoor ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loof Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 (edited) die spaanse was opzich wel stijlvol maar jammer van die lange mouwen maare.. die van die Mary is zeker wel mooi Edited May 23, 2004 by Loof Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 Zag dat ik er zelf eik nog niks over heb gezegd Die van Mary vond ik iig ook wel mooi, die kleur komt omdat die stof nu eenmaal die uitstraling heeft. Leuk vond ik ook al die flappen die vanuit haar middel naar beneden liepen. Het is niet zo goed te zien op de foto's, maar ik zag het op tv, en dat was mooi om te zien. Letizia had op zich ook wel een mooie jurk (marmerkleurig zei de commentator - Ja ik heb ook weer ff zitten kijken) maar op eoa manier was het een moeilijk model, want ze kon er all1 kleine stapjes mee maken - en dan trouw je met zo'n lange man die reuze stappen neemt En ik ben het met Negno eens, ze hadden een mooie ketting om moeten doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 k vond die van denemarken wel mooi eik, ja vindk mooie jurk wel btje saai uitziende foto's vond k die van maxima leukere bruiloft die van spanje vond k jurk nie zo mooi en wat heb die linkse op dr hoofd? [img]http://www.casareal.es/boda/enlace/images/enlace08g.jpg[/img] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 Die linkse is de koningin van Spanje, en dat wat ze op dr hoofd heeft is iets speciaals spaans, dat moeten ze gloof ik op t hoofd als ze naar de kerk gaan. Maar helemaal zeker weet ik het niet, k zal nog wel kijken of ik het ergens kan vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 ja dat t mamma kroonprins was hadk wel begrepen, maar t ziet er niet echt vrolijk uit zo'n doek op je kop net zo'n arafat-wannabee k las trouwes dat de bruiloft in spanje expres btje somber gehouden was ivm de aanslagen de regen helpte daar ook nog s bij wel jmmr voor hullie btw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted May 24, 2004 Author Report Share Posted May 24, 2004 Ik vind die koningin nou net z'n sprookjes figuur en dan een beetje een kruising tussen een goede fee en een heks Maar wel meer in de richting van een goede fee hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 [quote name='Krop' date='May 24 2004, 02:55 PM'] de regen helpte daar ook nog s bij [/quote] hielp moet t zijn, maar da weet je vast zelf wel, mooi geslaagd voor schrijfvoorwaardentoets kvind die koningin btw meer in richting van enge heks hoa, met dr muts mgoed, op zich wel mooie jurken hoa... heb dr voorderest nie veel mee, maar vind wel grappig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elinuh Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 ik vond die jurk van mabel gewoon niet mooi (lelijk dus) en die van die prinses die met die prins van Denemarken is getrouwd vond ik egt heeeeeel erg mooi! maar die jurk van die prinses van spanje (ik weet immers die namen niet) vond ik wel apart, wel mooi, maar niet super, maar wel mooi dus..... tsja, beetje vaag verhaal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 naja, na iets bter gekeken te hebben benk t soort van met elinuh eens, maar dan amml iets genuanceerder k vond jurk van mabel nie egt lelijk, maar ook nie bijzonder mooi... en van denemarken wel mooi, maar nie super en die van die spaanse, muah wel mooi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted May 27, 2004 Report Share Posted May 27, 2004 k heb gevonden hoe dat ding heet dan de koningin op dr hoofd heeft: MANTILLA (sp) Lange sluier van zwarte kant die van het hoofd tot op de schouders neerhangt. Dat had ik gezien maar......... waarom het is een waar het voor dient is nog niet duidelijk.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 6, 2004 Report Share Posted June 6, 2004 neej, kvond em maar leijk, enne hij mag wel dicht denk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts