Jump to content

Mabels trouwjurk!

Negno
 Share

Recommended Posts

Hey mensuh!

Wat vinden jullie eigelijk van de trouwjurk van Mabel, met 250 handgemaakte strikken. :p 'k heb al behoorlijk wat commentaar gehoord en 'k vraag me af of er eigelijk iemand is die de jurk wel mooi vindt. *-)

Nou, lamaar ff wete, of misschien boeit 't je geen zak. (kan ook natuurlijk :)) Edited by Negno

nou je suis pro-koningshuis en kvond die jurk helemaal zo ugly nog nie
er hebben zker geen stel arme mensen tegen lage lonen voor gezwoegd, want die jurk is gecreerd door het inmiddels inde modewereld wereld-beroemde Nederlandse ontwerpers duo Viktor & Rolf gemaakt
die grote strikke onderaan waren idd btje too much maar verder stond die jurk haar goed

[quote]er hebben zker geen stel arme mensen tegen lage lonen voor gezwoegd, want die jurk is gecreerd door het inmiddels inde modewereld wereld-beroemde Nederlandse ontwerpers duo Viktor & Rolf gemaakt[/quote]

k zei nix :): maar aan andere kant: dit had werkgelegenheid gecre

deze jurk standaard ^o) njah dat snapk niet :): k vinnum wel cool! :):

Ik vind de romp (of hoe je dat ook noemt :p) wel grappig met die strikkies, alleen die grote zijn wel iets teveel van het goeie.  (No)  "k vind 't voor de rest wel origineel. :):

Ik hoorde van te voren dat het een klassieke jurk zou zijn met een knipoog

Toen ik hem zag vond ik hem gelijk erg mooi en gedurft

De romp heet btw lijfje  :D:

Eigenlijk is het gewoon een superjurk, overduidelijk zelf gekozen en zich niet laten sturen door een ander (Nederlandse ontwerpers en dus ook andere nederlandse mensen die er 600 uur aan hebben gewerkt)

En ik vind het hartstikke goed dat de jongens in dit topic zo ge

[quote name='Krop' date='Apr 26 2004, 09:34 PM'] er praten hier mannen over een trouwjurk hehehe :)
is dat vreemd of gwoon emancipatie :) [/quote]
hou het er maar op dat jullie zo geemancipeerd zijn ;)

Ik kom de puntjes op de e niet vinde dus dan maar zo :P: