Negno Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 (edited) Hey mensuh! Wat vinden jullie eigelijk van de trouwjurk van Mabel, met 250 handgemaakte strikken. 'k heb al behoorlijk wat commentaar gehoord en 'k vraag me af of er eigelijk iemand is die de jurk wel mooi vindt. Nou, lamaar ff wete, of misschien boeit 't je geen zak. (kan ook natuurlijk ) Edited April 26, 2004 by Negno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansuh Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 t model van dr jurk was wel mooi, maar die strikken waren afschuwelijk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 heb dat hele mens nog nooit gezien geloof ik... laat staan die jurk koningshuis interesseerd me idd geen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 k vond t dikke [img]http://forum.pc-freakz.com/html/emoticons/censored2.gif[/img] k heb trouwerij nie gezien trouwes, laat staat die jurk je suis anti-koningshuis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 nou je suis pro-koningshuis en kvond die jurk helemaal zo ugly nog nie er hebben zker geen stel arme mensen tegen lage lonen voor gezwoegd, want die jurk is gecreerd door het inmiddels inde modewereld wereld-beroemde Nederlandse ontwerpers duo Viktor & Rolf gemaakt die grote strikke onderaan waren idd btje too much maar verder stond die jurk haar goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 [quote]er hebben zker geen stel arme mensen tegen lage lonen voor gezwoegd, want die jurk is gecreerd door het inmiddels inde modewereld wereld-beroemde Nederlandse ontwerpers duo Viktor & Rolf gemaakt[/quote] k zei nix maar aan andere kant: dit had werkgelegenheid gecre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loof Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 Kmoest werken zaterdag maar kan er niemand ffies een plaatje hierop zette dan? Kan ik ook mijn mening geven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 26, 2004 Author Report Share Posted April 26, 2004 Hey Loof, 'k heb 'r ff een plaatje bijgezet en hier is er nog een. 'k hoop dat ze duidelijk genoeg zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 haha, wat maak da nou uitjoh, is toch ammal onzin, laat dr lekker met die kerol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 al had ze broek en t-shirt van de hema aan... tzou me nog geen interesseren die jurk ziet dr trouwes erg lelijk uit vindk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loof Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 dat zijn een hoop strikken!!! Kvind et niet egt een super jurk ofzo.Vooral die strikken aant eind zijn nogal groot majah.. ieder zun smaak laten we maar zeggen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvr. Lamp Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 mmm... de jurk is een beetje standaard... de sluier een beetje te lang, verder wel leuk... maar het is wel een appart menske vind ik!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 deze jurk standaard njah dat snapk niet k vinnum wel cool! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 26, 2004 Author Report Share Posted April 26, 2004 Ik vind de romp (of hoe je dat ook noemt ) wel grappig met die strikkies, alleen die grote zijn wel iets teveel van het goeie. "k vind 't voor de rest wel origineel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 er praten hier mannen over een trouwjurk hehehe is dat vreemd of gwoon emancipatie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 Ik hoorde van te voren dat het een klassieke jurk zou zijn met een knipoog Toen ik hem zag vond ik hem gelijk erg mooi en gedurft De romp heet btw lijfje Eigenlijk is het gewoon een superjurk, overduidelijk zelf gekozen en zich niet laten sturen door een ander (Nederlandse ontwerpers en dus ook andere nederlandse mensen die er 600 uur aan hebben gewerkt) En ik vind het hartstikke goed dat de jongens in dit topic zo ge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
* Mlies * Posted April 27, 2004 Report Share Posted April 27, 2004 Kvon de halslijn heel mooj, maar die kleur van dr haar!! Tleek wel soort van blondgrijs ofzow!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted April 27, 2004 Report Share Posted April 27, 2004 grijs komt vast door vele zorgen of heb ze expres gedaan zodat t bter kleurde bij dr jurk? hoe t ook zij: beste jurk hoa... alleen k vond die van me moeder mooier en die kwam nie eens op tv... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loof Posted April 27, 2004 Report Share Posted April 27, 2004 [quote name='Krop' date='Apr 26 2004, 09:34 PM'] er praten hier mannen over een trouwjurk hehehe is dat vreemd of gwoon emancipatie [/quote] hou het er maar op dat jullie zo geemancipeerd zijn Ik kom de puntjes op de e niet vinde dus dan maar zo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted April 27, 2004 Report Share Posted April 27, 2004 dubbele aanhalingstekens en dan de e indrukke dan krijg je dit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrieke Posted April 29, 2004 Report Share Posted April 29, 2004 Nja, kweenie, hij was wel mooi bedacht, maar ik vond die strikken gewoon niet zo mooi... Verder wast n beste jurk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
~mayow~ Posted April 30, 2004 Report Share Posted April 30, 2004 kvon de strikken ook niej so mooi! verder was ut wel ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NientjuH Posted April 30, 2004 Report Share Posted April 30, 2004 1 grote poepjurk wast vooral die strikken idd! model was dan wel weer mooi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guddemeis Posted April 30, 2004 Report Share Posted April 30, 2004 Kheb ut niej gezien, kzag af en toe een mens voorbij kome op tv.....tboeit me niej eg veel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted May 5, 2004 Report Share Posted May 5, 2004 ik keek al expres nie naar de tv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts