Negno Posted April 23, 2004 Report Share Posted April 23, 2004 (edited) Kijkwijzer: 12+, geweld, angst (zoiets ) [url="http://www.happytreefriends.com/watch_episodes/sniffles.html"]www.happytreefriends.com/watch_episodes/sniffles.html[/url] Voor als je een keer 'ns wat anders dacht (of je moet 't al gezien hebben ) Edited April 23, 2004 by Negno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted April 23, 2004 Report Share Posted April 23, 2004 stonde al @ funsectie heb een hele episode naar ronald gestuurd, vraag me af ofdie ze aml nog n x online zet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 23, 2004 Author Report Share Posted April 23, 2004 Serieus Sjonge, 'k loop alleen maar topics te maken die al bestaan , maar 'k zit hier ook nog nieso lang, mgoed. Je kan zie hier iig nog 'n keer bekijke dan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted April 23, 2004 Report Share Posted April 23, 2004 ow sorry, ik bedoel geen episode, maar seazon... heel de 1e dvd dus, maar dan in flash vorm zelf ben ik ze kwijt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrieke Posted April 24, 2004 Report Share Posted April 24, 2004 (edited) Happy Tree Friends roelt Mlies en ik deeje dat altijd in tussenuren kijken Heerlijk! Alleen jammer dat dr in de media geen gluid was... Edited April 24, 2004 by Mrieke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted April 24, 2004 Report Share Posted April 24, 2004 Ik zet ze niet online HiP, weet je hoeveel ruimte dat inneemt ten opzichte van hoe vaak het gekeken word? Kost me meer werk het te maken dan dat de mensen de tijd nemen even 2 of meer van die dingen te zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted April 24, 2004 Report Share Posted April 24, 2004 (edited) hahaha, [url="http://www.mtv.nl/happy"]www.mtv.nl/happy[/url] elke avond van 11 tot 12 op mtv Edited April 24, 2004 by -RX- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 24, 2004 Author Report Share Posted April 24, 2004 @Mariek: Als je oordoppies van een discman ofzow hebt, dan kan je die gewoon in de microfoonuitgang van de pc doen (zit gloof ik aan de voorkant, links) en dan kan je lekker naar 't gekrijs van de boomvrienden luister, nog meer fun. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted April 24, 2004 Report Share Posted April 24, 2004 werkt niet hoor negno... hardware is uitgeschakeld... anders kun je het ook gwoon via de boxen horen, want die zitten er gwoon in gebouwd in R21 kun je wel gwoon doen via oordopjes/externe boxen, met uurtje daarzo download ik altijd ff codecs voor mediaplayer en gaatk hardcore-radio van [url="http://di.fm"]http://di.fm[/url] luisteren maar wij hebbe hierzo geen MTV.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 24, 2004 Author Report Share Posted April 24, 2004 @Hip: 'n paar uit m'n klas hebben 't al wel eens gedaan, maar die zullen dan wel de hardware of iets anders hebben ingeschakeld (zijn ze wel handig in ) Wel minder dat je geen MTV hebt... (Ik heb 't wel maar 'k luister toch meestal radio ) en 'k ga gelijk is ff die site checken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted April 24, 2004 Report Share Posted April 24, 2004 @ Negno, waarschijnlijk hebben ze dat via HiP of mij gehoord (dat vant geluid) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted April 24, 2004 Report Share Posted April 24, 2004 ja, alleen jammer dat het nu nie meer ken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 24, 2004 Author Report Share Posted April 24, 2004 @PC-Fre@k: ow zou best kunnen, weet ik alleen niet. (is voor de rest ook niet boeiend ) Die filmpies vink iig wel grappig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted April 24, 2004 Report Share Posted April 24, 2004 wij hadden dat vant geluid vorig jaar al gedaan, toen hebben we ook ff medal of honor zitten lannen... vervolgens netjes aan de systeembeheerder vertelt waar t mankement zat, zodat we weer een uitdaging hadden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted April 24, 2004 Report Share Posted April 24, 2004 ow dus door jou is nu een gedeelte van computerbeheer afgesloten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts