Jump to content

A'dam Koninginnedag!!

* Mlies *
 Share

Recommended Posts

[b]Koninginnedag - Amsterdam Museumplein 2004[/b]
Op het Museumplein vindt dit jaar weer een groot aantal optredens plaats georganiseerd door Radio 538.
Bevestigde artiesten:
3 T
Acda en de Munnik
Borsato, Marco
Ch!pz
Di-rect
DJ Jose vs G Spott
Do
Intwine
Kim-Lian
Marieke
Rasmus, The
Soulvation
Special D
Veldhuis & Kemper

(bron: [url="http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=1961)"]http://www.festivalinfo.nl/festival_detail...stival_id=1961)[/url]

[b]Koninginnedag 2004 Amsterdam uitgebreid gevierd[/b]
Dit jaar wordt opnieuw Koninginnedag opnieuw uitgebreid gevierd op het Museumplein in Amsterdam. Op vrijdag 30 april is er een programma van 12:00 tot 22:00 uur met grote nationale en internationale artiesten. De artiesten die in ieder geval voorbij komen zijn Veldhuis & Kemper, 3T, Di-rect, Rasmus, Special D, DJ Jose vs G Spott, Do, Soulvation, Acda & de Munnik, Ch!pz, Marieke, Intwine en Kim-Lian. Bovendien geeft Marco Borsato een exclusief live concert van een uur op het Museumplein. De komende weken worden nog meer grote namen bekendgemaakt.
(bron: [url="http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=851)"]http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=851)[/url] Edited by *_Mliez_*

niet echt een line-up waarvan ik zeg: goh, daarvoor wil ik best in een overvolle trein (dus ong. de hele reis staan (No) ) reizen, om dan in de stad voetje voor voetje naar plaats van bestemming te strompelen (voornamelijk door de massa meegesleurd, ingeklemd tussen een dikke stinkende vrouw links van je en een ongewassen junk aan je rechterkant) om dan zo'n paar honderd meter van het podium te eindigen, en om als afsluiter nog eens voor flinke woekerprijzen bier, eten enzo te kopen. waar was ik? ohja, dat t gewoon allmaal kut artiestjes zijn die komen.

is er nog wat in leerdam te doen?  (Yes)

[quote name='mista\e' date='Apr 25 2004, 10:11 PM'] ohja, dat t gewoon allmaal kut artiestjes zijn die komen. [/quote]
ja ligt er aan of je graag 10 uur staat te kijke cq luisteren naar mensen die in een microfoon de ene naar de andere zin staat te schreeuwe en dat je aant eind zo iets heb van ow ja kging naar een muziekfestival naja kzal wel verkeerde afslag genomen hebbe, of dat je naar museumplein gaat :)
en ja die stinkende dikke vrouw
ach dan strompel k wel 3 meter verder :)

is idd wel zaak daar rekening mee te houden, de feestgangers zullen dat niet doen, maar er lopen tegenwoordig zoveel vreemde mensen op deze bol, die zijn overal toe in staat.  :'(
[i]Waar de koningin is, zal wel veel beveiliging zijn, maar of dat in Amsterdam is, betwijfel ik[/i].  :no:
[u]Goed opletten dus als je naar iets massaals gaat.[/u] 8-)

[color=red]Ik ga er niet heen, mij te druk. maar ik wens jullie
[/color] 
[color=blue]allemaal een fijne dag[/color]
                                                                    :D:

je kan moelijk achter elke boom gaan kijke of er een bom ligt ofzo
en als je zo fatalistisch gaat denken kan er morge ook een vliegtuig op onze school neerstorten
maar er zal idd vast wel een bommelding komen ofzo, nadat er een grapjes een doosje met een wekker ofzo op het CS heb neergezet
maar aanslagen ach as je nadenkt hoeveel risico je dagelijks loopt dan heb je toch gen leven meer?
en als mensen graag een aanslag willen doen vrijdag naja ze doen maar
ik iig niet om die reden thuis gaan blijve

Zo is het. Als je je echt zo bang laat maken door de regering ga je maar lekker op je kamertje zitten met je deur op slot. Gezellig. :cya:

edit, kwilde dus die smiley met dat handje dat zo zwaait, maarja, werkt niet :): Edited by mista\e

neej eric das ook gevaarlijk want dan kan er een terrorist misschien wel een bom die verkleed is als vlieg naar binnen sture
magoed maar weer ff ontopic :)
eigen drank meenemen mag zker niet?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...