Jump to content

Wat vinden jullie van het vernieuwde Kopspijkers?

AndereNaam
 Share

Recommended Posts

kvondt bert visscher vreselijk irritant
stomme mgool die om zn eigen foute grappe helemaal dubbel ligt en omdat er niemand lacht gaat ie maar schreeuwe
weg met die gast

verder is kopspijkers btje saai gworden
de teksten van t zingen zijn wel grapppig :)

die club is idd schitterend vink :): vooral afgelopen x, met da kortetermijngeheugen, domme humor, maar hou k wel van :): en stuk met imitatie van hoeheetieookweer vink ook wel goed eik, en da zingen is ook wel komisch :):

op zich ist nog steeds grappig... maar kweenie hoa :): ff wennen denk k...

Ik vind het niet heel erg slim om het programma te veranderen, het is tog minder aantrekkelijk dan vorig jaar, maar ik denk dat ze geen andere keus hadden, twee van de grootste cabaretiers gingen naar de AVRO, wel jammer, maar we blijven trouw kijken :rofl:

eerst was het hele programma veel duidelijker naar mijn mening, je had wat u ons opviel in de media, daarna de ezel, dan actualiteit, muziek en dan het cabaret,

ik vind het nu heel onoverzichtelijk ze hebben nu over het hele programma een beetje cabaret gedaan met voor de rest wat vage dingetjes, geef mij het ouwe kopspijkers maar

glukkig is er ook nog de 2DVD met 6 uur lang cabaret van kopspijkers!! :handsup:  (Yes)

zondags op ned 3   
tmisnte kglooft wel
kheb pas x gezien was idd wel grapig, maar nie datk dubbel lag of in een deuk (:D:) zoals bij DWHN, want dat is echt zoooo cool :d

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...