007 Posted April 10, 2004 Report Share Posted April 10, 2004 ff uitlegge: controleur (CONT= KONT =GAT) = gatteleur Maaseijk (SEIJK = ZIJK = PIES ) = maaspies afscheid ( SCHEID = SCHIJT = POEP) = afpoep Had krop dat nog niet uitgelegd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
~mayow~ Posted April 10, 2004 Report Share Posted April 10, 2004 het is groen en het rent door het bos! Rara wat is het? dophert Het heeft geen kop maar wel een hals! Rara wat is het? fles (heb ik van praatjesmakers ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted April 10, 2004 Author Report Share Posted April 10, 2004 heo weet een blinde dat ie geland is met parachutespringen? de hondenriem gaat losjes zitte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted April 10, 2004 Report Share Posted April 10, 2004 [img]http://forum.pc-freakz.com/html/emoticons/censored2.gif[/img]verzint een nieuwe regel en vertelt dit aan de engel bij de hemelpoort. Elke keer als er iemand bij de hemelpoort komt moet je vragen hoe zijn dag was. Als zijn dag vreselijk beroerd was ondanks het feit dat hij is overleden, mag hij naar binnen. Ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted April 10, 2004 Author Report Share Posted April 10, 2004 hahaahhah pr8ig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrieke Posted April 11, 2004 Report Share Posted April 11, 2004 Dies idd goed ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted April 11, 2004 Report Share Posted April 11, 2004 Ik, de penis, verzoek bij deze om een salarisverhoging en wel om de volgende redenen: * Ik verricht lichamelijke arbeid; * Ik werk in grote dieptes; * Bij alles wat ik doe ga ik als eerste met mijn hoofd naar binnen; * Ik heb in de weekenden en met feestdagen geen vrij; * Ik werk in een vochtige omgeving; * Ik krijg overwerk niet betaald; * Ik werk op een donkere werkplek waar weinig tot geen ventilatie is; * Ik werk bij hoge temperaturen; * Mijn werk stelt me bloot aan besmettelijke ziektes. Beste Penis, Nadat we uw verzoek doorgenomen hebben en de door u aangevoerde argumenten in overweging hebben genomen, heeft het managementteam besloten Uw verzoek te weigeren, en wel om de volgende redenen: * U werkt geen 8 uren achter elkaar; * Na korte periodes van arbeid valt u tijdens werktijd in slaap; * U volgt niet altijd de orders van het managementteam op; * U blijft niet altijd op uw toegewezen plek, maar bezoekt ook vaak andere plaatsen; * U neemt geen initiatief; er moet druk op u uitgeoefend worden en u moet gestimuleerd worden om aan het werk te gaan; * Aan het eind van uw dienst laat u uw werkplek altijd erg rommelig achter; * U houdt zich niet altijd aan de veiligheidsmaatregelen, zoals bijvoorbeeld het dragen van beschermende kleding; * Ruim voor uw 65e gaat u al met pensioen; * U bent vrijwel nooit in staat om dubbele diensten te draaien; * U verlaat soms uw toegewezen plek, voordat u uw werk voor die dag af heeft; * En als laatste reden willen we u erop wijzen, dat u bij het binnengaan en bij het vertrek van uw werkplaats constant wordt gezien met het dragen van twee verdacht uitziende zakken. Met vriendelijke groet, Het managementteam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 15, 2004 Report Share Posted April 15, 2004 Toch geen nieuw CAO dus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted April 16, 2004 Author Report Share Posted April 16, 2004 eik moeje zegge da je gaat staken maja das ook nie echt leuk ntuurlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
~mayow~ Posted April 17, 2004 Report Share Posted April 17, 2004 Jantje laat aan de meester z'n huiswerk zien. Meester: Dit is het handschrift van je vader! Jantje: Dat klopt ik heb met zijn pen geschreven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 18, 2004 Report Share Posted April 18, 2004 Hehe, lol! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted April 25, 2004 Report Share Posted April 25, 2004 Grootmoeder vindt goede manieren erg belangrijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted April 25, 2004 Report Share Posted April 25, 2004 k heb er nog 1 Er zit een mevrouw op een bankje, ze eet appelpitten. Even later komt er een [u][b]man[/b][/u] voorbij en vraagt waarom ze appelpitten eet. Antwoordt: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 25, 2004 Report Share Posted April 25, 2004 Die man is dan zeker een Belg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted April 25, 2004 Author Report Share Posted April 25, 2004 of een omgebouwd blondje maybe ook weer een idee voor de actiedag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
~mayow~ Posted April 30, 2004 Report Share Posted April 30, 2004 wat blijft heet in de koelkast? sambal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted April 30, 2004 Report Share Posted April 30, 2004 Das eigelijk wel logisch. Sambal zou sambal niet zijn als het niet heet was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted April 30, 2004 Report Share Posted April 30, 2004 maar t is ook nog heet in de koelkast, terwijl koelkast zou koelen he, das de grap halen 2 betekenissen van heet door mekaar, maar das goed volges mij las k die mop erges laatst, in donald duck maybe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted May 6, 2004 Author Report Share Posted May 6, 2004 (edited) ja in de DD idd lars hmzz kweet er ffies geen ja kweet er weer een Kan katoen roesten??? - uhmm neej. Ow dan heb je in je broek geschete! Mwhuhahahwwahuhahaha Edited May 7, 2004 by Krop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted May 8, 2004 Report Share Posted May 8, 2004 Whahaa Over onderbroekenlol gesproken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
~mayow~ Posted May 8, 2004 Report Share Posted May 8, 2004 Wat is een oen? Een kalkoen zonder kalk Stond in de DD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guddemeis Posted May 22, 2004 Report Share Posted May 22, 2004 Ik steek 7 kaarsen aan en blaas er weer 3 uit. Hoeveel blijven er over? 3, want de andere 4 branden op Uit de DD !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 Waarom huil je Florry? Ik heb een hele mooie kuil gegraven in de tuin, ... en nu mag ik die van mijn moeder niet mee naar bed nemen (Wat een waardeloze moeder h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts