Radoforce Posted March 20, 2004 Report Share Posted March 20, 2004 (edited) Ik introduceer: [color=red]De topflop voorspelling[/color] hierin vertelt iedereen kort zijn verwachtingen van de race Dus: wie is top wie is flop wie maakt een grote fout wie haalt wellicht het goud je mag een naam van een coureur geven, maar ook een team of een bandenmerk of een teambaas (t weer, kan ook, of t publeik) [color=blue]het is trouwens wel leuk om een prijs uit te rijken voor de beste voorspeller direct na de ract controleer ik de antwoorden, [b]stemmen onder of na de race is verboden[/b] en je moag ook maar 1x voorspellen (voor de duidelijkheid kan je er een uitleg bij geven) ik stel er 300 pc'z van mijn eigen rekening voor ter beschikking [u]1e prijs: 150 pc'z 2e prijs: 100 pc'z 3e prijs: 50 pc'z[/u] ik tel zelf ook mee (dat is overgens gewoon eerlijk) ik ben beniewd als t goed aanslaat, die ik dit voor elke GP[/color] Edited March 22, 2004 by Radoforce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted March 20, 2004 Author Report Share Posted March 20, 2004 Ik zal gelijk maar beginnen: [b]top: Michael Schumacher Flop: Takuma Sato Fout: Debutanten bij de start Goud: Renault[/b] het heleweekend al top bezig is michael schumacher, weinig fouten bij de tests Sato laat veel plaatsten liggen vergeleken Button, dat was in melbourne minder de Bar kan beter Een fout gaat gemaakt worden door een debutant die niet goed weet hoe hij moet reageren bij de start, omdat er 2 snellere wagens achteraan staan. De renault komt goed weg, maar kan best eens door een debutant gesneden worden of er achterop vliegen. Renault is goed in Maleisi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted March 21, 2004 Author Report Share Posted March 21, 2004 tsjonge jong jonge niemand mee gedaan valt me erg tegen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted March 21, 2004 Report Share Posted March 21, 2004 kben btje laat met reageren maark denk: Msch Top webber flop ralf fout button goud kzal dr volgende x proberen op tijd te zijn ow btw: [quote]ik stel er 250 pc'z van mijn eigen rekening voor ter beschikking [/quote] hoe wil je die gaan betalen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted March 21, 2004 Author Report Share Posted March 21, 2004 [quote]QUOTE (Krop @ Mar 21 2004, 04:29 PM) ow btw: QUOTE ik stel er 250 pc'z van mijn eigen rekening voor ter beschikking hoe wil je die gaan betalen [/quote] ik heb een pc'z rekening open staan met ongeveer 6500 pc'z er op en ik moet ze ergens aan kwijt aangezien er wijnig te kopen is in de shop dit leek me wel een leuk id Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted March 21, 2004 Report Share Posted March 21, 2004 ach zo ja want kzag in je dinges links maar 4 PC'z staan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted March 21, 2004 Author Report Share Posted March 21, 2004 ja dat zijn verschillende dingen die 4 (of 5) zet ik telkens weer op mn rekening Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted March 23, 2004 Author Report Share Posted March 23, 2004 maar vinden jullie dit een goed id voor de volgende races? er moeten wel genoeg mensen reageren iig een stuk of 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted March 23, 2004 Report Share Posted March 23, 2004 TOP: MSCH FLOP: DC GOUD: Bridgestone FOUT: Toyota Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted March 24, 2004 Author Report Share Posted March 24, 2004 ehu,, krop ik bedoelde niet dat jij een keer of 8 moest reageren maar 8 verschillende mensen haha truowens over een week maak ik wel een nieuwe top flop topic voor bahrein mooi cercuit trouwes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
^ ArNaUtO ^ Posted March 29, 2004 Report Share Posted March 29, 2004 TOP: Ferrari Flop: kimi raikkonen Fout: Montoya Goud: Michael Schumacher Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted March 29, 2004 Report Share Posted March 29, 2004 uhmz... top: Bridgestone flop: Raikkonen fout: Sato goud: Schumacher om eerlijk te zijn nie helemaal een idee wat k heb ingevuld, maar t ziet dr wel mooi uit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted March 30, 2004 Author Report Share Posted March 30, 2004 ja deze top flop is al afgelopen hoor hij is afgelopen voor de start van de desbetreffende race daaarna mag je niet meer stemmen en geef wel duidelijka an welke schumacher zet er een r of m voor anders reken ik het fout Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts