Jump to content

Bounzzparty @ Zveld

HiP
 Share

Recommended Posts

K ben ff bezig geweest...:

[b]Mail @ SoundParadise[/b]
Hallo,

Ik las op jullie site dat er een Bounzzparty komt, houd dat in dat er lekker veel (happy)hardcore word gedraait?

Ik woon hier in Zijderveld en daar is het steeds minder vaak disco, en als er disco is vind vrijwel iedereen de muziek tegenvallen. Er komen voornamelijk hardcore-liefhebbers. Daarom lijkt het me erg leuk als jullie ook eens in Zijderveld een Bounzzparty geven!

Mvg,

Mark Blomsma

[b]Hun reactie[/b]
Hallo Mark,

De Bounzz party die wij in Herwijnen organiseren is inderdaad met de lekkere happy hardcore en house uit de jaren negentig.

Wij zouden best wel in Zijderveld willen draaien maar dan moeten jullie naar de dorpshuis beheerder gaan en daar een voorstel doen
om SOUND PARADISE te bellen of te e mailen dan regelen wij de rest wel, maar het is echt het beste als jullie het eerst voorstellen aan de beheerder omdat er natuurlijk al een andere drive in show draait anders krijgen wij weer de naam dat wij bij hun het werk afpakken, en als wij door de beheerder gebeld worden dan ligt dat anders.

Ik hoop op een verdere reactie,

met vr gr ***

Sound Paradise Disco Show

[b]Mijn mail @ Krooshof[/b]
Hallo,

Het lijkt mij (en vele anderen) erg leuk als er in Zijderveld een Bounzzparty zou komen (met muziek van de jaren 90). Aangezien er veel animo voor die muziek is, zal de opkomst erg groot zijn.

Caroline draait steeds minder in Zijderveld, en aangezien Soundparadise ervaring met Bounzzpartys heb ik met hun contact opgenomen.
Hun reactie:

[i]Hallo Mark,

De Bounzz party die wij in Herwijnen organiseren is inderdaad met de lekkere happy hardcore en house uit de jaren negentig.

Wij zouden best wel in Zijderveld willen draaien maar dan moeten jullie naar de dorpshuis beheerder gaan en daar een voorstel doen
om SOUND PARADISE te bellen of te e mailen dan regelen wij de rest wel, maar het is echt het beste als jullie het eerst voorstellen aan de beheerder omdat er natuurlijk al een andere drive in show draait anders krijgen wij weer de naam dat wij bij hun het werk afpakken, en als wij door de beheerder gebeld worden dan ligt dat anders.

Ik hoop op een verdere reactie,

met vr gr Gerard van der Meijden

Sound Paradise Disco Show[/i]

Dus bij deze: ik een velen met mij zouden het erg leuk vinden als jullie contact met Soundparadise op zouden/willen nemen!

Gegevens: Waaldijk 209 - 4171 CD Herwijnen - (0418) 582221

Alvast bedankt!

Mvg,

Mark ***

[b]Reactie Rob van De Krooshof[/b]
Hoi Mark,

ik zal het verzoek doorsturen aan de overige bestuursleden.
Heb je al een idee in welke periode/dag/datum dit zal gebeuren?
Ook is het handig te weten hoeveel personen er worden verwacht en hoe je de mensen wil informeren.
Ik stuur het door en als je nog aanvullende info hebt, hoor ik het wel.

Groet
Rob

[b]Mijn reactie op Rob[/b]
Eigenlijk was het net bedoeld als de 'gewone disco' in Zijderveld, maar dan met SoundParadise in de Bounzz-stijl, ik weet niet hoe daar normaal mensen voor aangetrokken worden, ik dacht door een advertentie in de krant en in de agenda op www.[img]http://forum.pc-freakz.com/html/emoticons/censored2.gif[/img]SoundParadise zag het wel zitten, misschien als jullie die benaderen dat zij kunnen vertellen hoe de mensen ge

Euhm... Kzou ut nie weten...

Maare zeg maar PC-freakZ.com wel foto's wil maken :p

bounzzparty :D::d::D: dan komk miss nog wel x in Z'veld

maar ja je moe denk gwoon zegge dat bounz-style helemaal HOT is en dat er zker heel veel mensen zullen komen dat er ook heel veel mensen fan van zijn blaat blaat zulke dinge amml da werkt denk wel Edited by Krop

[b]Reaksie (werd tijd)[/b]

Hoi Mark,

je bent gelukkig niet zo ongeduldig. Het ligt echter niet zo eenvoudig.
We hebben een huidig contract met Caroline waarin is afgesproken dat zij de 6 disco's per jaar in ons dorpshuis verzorgen.
6 x Disco is ook het maximaal aantal per jaar (in de winterperiode).
Als we aan beide iets willen veranderen moet dat of contractueel aangepast worden en het voltallige bestuur moet accoord zijn. Wellicht moeten de statuten zelfs aangepast worden.
Kortom, dit kan zeker niet op korte termijn geregeld worden. Over 2 weken is er weer een reguliere vergadering waar het ter sprake zal komen. Daarna kan ik je informeren over ons standpunt.

Groet
Rob

[b]
Me hoop word wel iets minder nu... :( [/b]

[b]Mijn reactie[/b]
ok, bedankt voor je reactie. Jammer dat het maar 6x per jaar mag, dat wist ik niet... Maar dan wacht ik nog even.

[b]Krooshof reactie[/b]
Het heeft onder andere te maken met de overlast die de disco-bezoekers geven. Daarom is er ook voor gekozen om de disco niet op lange, warme zomeravonden te laten plaatsvinden. Het is tenslotte maar een dorpje en we willen de overlast voor de omwonenden zoveel mogelijk beperken.
Ik hoop dat je daar begrip voor hebt.
Ik hou je in ieder geval op de hoogte als er ontwikkelingen zijn.

Rob

of in Nieuwland         

hier draait zowieso SoundParadise
er is vast nog wel x disco Nieuwland na 5 maart en maybe kunne ze daar een Bounzz van maken???