Jump to content

Offtopic = ontopic

HiP
 Share

Recommended Posts

niks hulde, hulde aan de man die met ons meelulde
open die zooi, laat mij maar s lkkr posten daarzo, heerlijk :)

• Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

t gaat toch nerges heen man :): als je da menneke zo graag belachelijk wil make doe je da maar op school ofzo :):

dus? :):

...als ik jullie overpeinzingen even mag onderbreken, ik heb een boodschap voor alle mensen hier:
[b]Jullie kunnen stoppen met zoeken naar mijn studiewijzers, bedankt voor de hulp, maar ik heb ze zelf al weer gevonden! [/b] Nou ja, gevonden... ik vroeg aan t schilderij hier oftie misschien m'n studiewijzermap had gezien. Wat denkje: Dat ding schuift opzij en dr komt 'n kaboutertje achter vandaan! Met m'n studiewijzers uiteraard. Nou ik heb 'm heel hartelijk bedankt. Hij heet Jean-Bob, had 'n oranje jurkje aan, en hij vertelde me dattie al 'n tijdje in de muur hier verblijft. Even later haaldie ie zijn kinderen en vriend erbij, hebben we gezellig 'n stukje appeltaart op. Wat een leed trouwens, in zo'n kabouter-gezin. Toen mijn vader eens 'n spijker de muur in jastte, schijnt deze Jean-Bobs pink te hebben doorboord. Ach ach.
Daarom richt ik bij deze de [i]ReMuKa[/i] op: Red de Muur-Kabouter!! Geld kunnen jullie storten op bankrekeningnummer 304 245 332 tnv [i]ReMuKa[/i] Marlies. Alvast bedankt voor je donatie, en je weet het: alle beetjes helpen.

Samen voor een pijnloze kabouterwereld!

ow hebbe die kabouters mn telefoon ook :o

watn slaapkoppen dan joh :o

ja maar ze zijn maar klein, dan kunnen ze ook best maar een klein beetje slapen hoor..

dr zijn ook kboutervrouwtjes

je heb btw ook kbouterters die kenne darten, of althans je ken ze gebruiken as dartpijl :)

Gudde! Volgens JB circelt jouw telefoon rond in het zwarte circuit, ergens in Den Haag. En @ Loof: Hij heeft een boek over werken in een organisatie gevonden in Utrecht, maar dr stond een andere naam in. @ Lars: In de Rabobank vond hij toevallig 247,28 euro, dus als je morgen ff langs komt wiltie et je persoonlijk overhandigen.

hij hebt helemaal mis, want mn telefoon ligt gewoon hier..

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...